Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2013/2014

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2013/2014, a w szczególności: odśnieżanie, posypywanie nawierzchni materiałem szorstkim, zapewnianym przez Wykonawcę na własny koszt w trakcie trwania umowy, utrzymywanie drożności ulicznych kratek ściekowych oraz wykonywanie dodatkowych rowków spustowych w czasie odwilży, doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego po zakończeniu akcji zima polegające na usunięciu zalegających pozostałości materiału szorstkiego z dróg i poboczy oraz wywiezienie ich z terenu dróg w terminie do 30 kwietnia roku 2012, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Akcja zima prowadzona będzie od 01 listopada 2013 roku do 30 kwietnia 2014 roku, tj. łącznie 181 dni, z tym że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych terminów w zależności od zaistniałych warunków atmosferycznych. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części Zakres rzeczowy zamówienia w podziale na części z uwzględnieniem maksymalnych limitów godzinowych wykonywanych czynności na dobę w okresach zimowego utrzymania dróg: Część nr 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2013/2014 W KUDOWIE-ZDROJU - BRZOZOWIE: 1. Odcinek ulicy Brzozowie od skrzyżowania z drogą krajową nr 8 do granicy z RCZ; 2. Odcinek ul. Brzozowie prowadzący do posesji nr 3,5,7 przy ul. Słone; 3. Odcinek od nr 2 do 6, dalej od 9 przez 23 do ośrodka Miranda; 4. Odcinek od nr 13 w kierunku sklepu i kościoła do nr 25 oraz do nr 18a przez 27 do 24; 5. Odcinek od nr 18a przez 20 do 22; 6. Odcinek od nr 41a do 44; 7. Odcinek od posesji nr 12a do 10.; . Kilometraż dróg - 5,8 km. Zakładany limit czasowy w godz. /dobę przeznaczony na realizację zadań - 5,5 godz. Zakładany limit czasowy w godz. / sezon na sprzątanie pozimowe - 30 godz. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2013/2014 - 702 godz. Zabezpieczenie kruszywa o uziarnieniu 1-4mm minimum: - 80 ton. Standard ZUD - III. Część nr 2 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2013/2014 W KUDOWIE-ZDROJU - DROGA NA KARŁÓW: 1. Odcinek drogi od granic administracyjnych miasta do skrzyżowania z droga na Łężyce; . Kilometraż dróg - 6,5 km. Zakładany limit czasowy w godz. /dobę przeznaczony na realizację zadań - 5 godz. Zakładany limit czasowy w godz. / sezon na sprzątanie pozimowe - 50 godz. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2013/2014 - 833 godz. Zabezpieczenie kruszywa o uziarnieniu 1-4mm minimum: - 200 ton. Standard ZUD V. Część nr 3 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2013/2014 W KUDOWIE-ZDROJU - CZERMNA-PSTRĄŻNA: 1. Odcinek ul. Kościuszki od Pomnika Trzech Kultur do końca nawierzchni asfaltowej ul. Pstrążnej na wys. budynku nr 1; 2. Odcinek dojazdowy ul. Kościuszki do posesji nr 75a; 3. Odcinek dojazdowy ul. Kościuszki do posesji nr 148; 4. Odcinek od skrzyżowania przy ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 28a do 34a; 5. Odcinek od skrzyżowania przy ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 36 do 35; 6. Odcinek od wjazdu przy posesji ul. Pstrążna 22a do numeru 18b. ; . Kilometraż dróg - 6,5 km. Zakładany limit czasowy w godz. /dobę przeznaczony na realizację zadań - 6,5 godz. Zakładany limit czasowy w godz. / sezon na sprzątanie pozimowe - 50 godz. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2013/2014 - 1036 godz. Zabezpieczenie kruszywa o uziarnieniu 1-4mm minimum: - 100 ton. Standard ZUD - III. Część nr 4 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2013/2014 W KUDOWIE-ZDROJU - PSTRĄŻNA-BUKOWINA: 1. Odcinki ulic: Pstrążna - Bukowina - od skrzyżowania ul. Pstrążna 27 do budynku przy ul. Bukowina 11; . Kilometraż dróg - 3 km. Zakładany limit czasowy w godz. /dobę przeznaczony na realizację zadań - 5 godz. Zakładany limit czasowy w godz. / sezon na sprzątanie pozimowe - 40 godz. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2013/2014 - 824 godz. Zabezpieczenie kruszywa o uziarnieniu 1-4mm minimum: - 60 ton. Standard ZUD - III. Część nr 5 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2013/2014 W KUDOWIE-ZDROJU - OSIEDLE MONIUSZKI: 1. Odcinki ulic: Sikorskiego, Turystyczna, Spacerowa, Leśna, Wczasowa; . Kilometraż dróg - 3,5 km. Zakładany limit czasowy w godz. /dobę przeznaczony na realizację zadań - 4 godz. Zakładany limit czasowy w godz. / sezon na sprzątanie pozimowe - 40 godz. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2013/2014 - 529 godz. Zabezpieczenie kruszywa o uziarnieniu 1-4mm minimum: - 150 ton. Standard ZUD - III. Część nr 6 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2013/2014 W KUDOWIE-ZDROJU - KUDOWA-JAKUBOWICE: 1. Odcinek ul. Jakubowice - od mostu na skrzyżowaniu z ul. 1 Maja do budynku przy ul. Jakubowice 10; 2. Odcinek dojazdowy do posesji ul. 1 Maja nr 78; 3. Odcinki dojazdowe do posesji nr 1,12,13,14,21,22,23 przy ul. Jakubowice; . Kilometraż dróg - 3,75 km. Zakładany limit czasowy w godz. /dobę przeznaczony na realizację zadań - 5 godz. Zakładany limit czasowy w godz. / sezon na sprzątanie pozimowe - 40 godz. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2013/2014 - 751 godz. Zabezpieczenie kruszywa o uziarnieniu 1-4mm minimum: - 80 ton. Standard ZUD - III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ - Opis przedmiotu. Przedmiot Umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami BHP i warunkami zawartej umowy oraz będzie obejmował wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania umowy a w szczególności: koszty paliwa, odśnieżania, posypywania, czyszczenia, dojazdów, zapewnienia materiału szorstkiego i posiadania ubezpieczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach