Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie na terenie m. Ostróda w sezonie zimowym 2022- 2023”

Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Grunwaldzka 62A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
    Grunwaldzka 62A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: REGON 510751190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie na terenie m. Ostróda w sezonie zimowym 2022- 2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie na terenie m. Ostróda w sezonie zimowym 2022- 2023”.1.Zakres zamówienia, wymagania wykonania i odbioru wykonania prac:1.1.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania:a)nośnika z piaskarko- solarką o pojemności min. 4 m3 z pługiem średnim jednostronnym- 2 szt.;b)nośnika lub ciągnika z rozsypywaczem o pojemności 1,5 - 3,0 t z pługiem lemieszowym gumowym przystosowanym do posypywania chodników – 2 szt.c)ciągnika z pługiem średnim z lemieszem gumowym – 1 szt.d)ładowarki o poj. łyżki 0,90 m3 do odśnieżania – 1 szt.e)nośnika lub ciągnika ze szczotką do czyszczenia chodników – 1 szt.f)ciągnik z rozsypywaczem o pojemności 1,5-3,0 t z pługiem lemieszowym gumowym przystosowanym do posypywania jezdni- 1 szt.1.2.Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a)odśnieżanie ulic powiatowych na terenie działania miasta Ostróda oraz załadunek nadmiaru śniegu na samochody samowyładowcze podstawione przez Zamawiającego - wykaz zgodnie z Tabelą nr 1, w przypadku zmiany kategorii ulic Tabela nr 1 może ulec zmianie;b)odśnieżanie chodników wraz z dojściami do przejść dla pieszych i azylami, ścieżek rowerowych i zatok parkingowych każdorazowo na zgłoszenie i według przedstawionego przez Zamawiającego wykazu- max. 13 500 m2 na dobę- wykaz zgodnie z Tabelą nr 2, w przypadku zmiany kategorii ulic Tabela nr 2 może ulec zmianie ;c)zwalczanie śliskości ulic powiatowych na terenie miasta Ostróda;d)zwalczanie śliskości chodników wraz z dojściami do przejść dla pieszych i azylami:e)uprzątniecie błota i innych zanieczyszczeń z chodników wraz z dojściami do przejść dla pieszych i azylami;f)zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi;g)oznakowanie pojazdów w sposób określony przez Zamawiającego- lampy błyskowe koloru żółtego;h)Wykonawca będzie załadowny materiałem uszostniającym z placu składowego ul. Gizewiusza 34a 14-100 Ostróda;1.3.Wykonawca powiadamia dyżurnego w Ostródzie lub Kierownika Obwodu Drogowego Nr 1 o czasie rozpoczęcia i zakończenia akcji pracy w danym dniu.1.4.Wykonawca w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych podstawi zamówiony sprzęt w czasie zaoferowanym w formularzu ofertowym od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Kierownika Obwodu Drogowego lub dyżurnego Obwodu bez względu na porę doby.1.5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy pracy sprzętu w celu ułatwienia płynności zadania – Zamawiający poinformuje wykonawcę o zmianie tras.1.6.Zamawiający wymaga aby nośniki z posypywarkami były wyposażone w urządzenie GPS wraz z czujnikami posypu i płużenia. Każdy sprzęt musi być wyposażony w telefon komórkowy Zamawiający przedstawi Wykonawcy szczegółowy system kontaktu dyżurnego ZDP lub OD z operatorem nośnika - np. kontakt o wyznaczonej godzinie lub konkretnym miejscu znajdowania się sprzętu. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu podgląd w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na nośniku elektronicznym. Koszt zakupu telefonu komórkowego, rozmowy telefoniczne oraz montaż urządzeń GPS obciążają Wykonawcę.1.7.Zamawiający określa trasy, na których odbywa się akcja zimowa i może je zmieniać w celu ułatwienia wykonania zadania informując o tym Wykonawcę.1.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wykazu dróg, ulic i chodników podlegających zimowemu utrzymaniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się § 5 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100).2. Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w § 27 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej.Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym, tj.a)nośnikiem z piaskarko- solarką o pojemności min. 4 m3 z pługiem średnim jednostronnym- 2 szt.;b)nośnikiem lub ciągnika z rozsypywaczem o pojemności 1,5 - 3,0 t z pługiem lemieszowym gumowym przystosowanym do posypywania chodników – 2 szt.c)ciągnikiem z pługiem średnim z lemieszem gumowym – 1 szt.d)ładowarką o poj. łyżki 0,90 m3 do odśnieżania – 1 szt.e)nośnikiem lub ciągnika ze szczotką do czyszczenia chodników – 1 szt.f)ciągnikiem z rozsypywaczem o pojemności 1,5-3,0 t z pługiem lemieszowym gumowym przystosowanym do posypywania jezdni- 1 szt.Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 20 ust. 1 pkt 3 SWZ (wzór – załącznik Nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 20 ust. 2 pkt 2 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (wzór – załącznik Nr 3 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach