Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie miasta i gminy Bolków w III i V standardzie z.u.d. w sezonie 2010 / 2011

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie miasta i gminy Bolków w III i V standardzie z.u.d. w sezonie 2010 / 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie miasta i gminy Bolków w III i V standardzie z.u.d. w sezonie 2011/2012, zgodnie z wykazem dróg (załączniki nr 5 i 5a), polegające na: zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowaniu śliskości zimowej, w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta po obfitych opadach śniegu. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z zasadami odśnieżania i usuwania gołoledzi, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji - zakres zadań wykonawcy określa załącznik nr 2a. Okres zamówienia obejmuje 12 miesięcy, w czasie których Wykonawca będzie zobowiązany do zimowego utrzymania dróg wskazanych w załącznikach nr 5 i 5a, w każdym momencie wystąpienia opadów śniegu lub śniegu z deszczem lub marznącego deszczu powodującego gołoledź. Rozliczenie za realizację zadania nastąpi wystawianymi co miesiąc fakturami częściowymi w wysokości 1/12 rocznej ceny ryczałtowej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dysponować minimum następującym sprzętem: piaskarko-solarka - szt.1, pług śnieżny boczny- szt. 1, pług klinowy - szt. 1, ładowarka - szt.1, dmuchawa wirnikowa - szt.1 - załącznik nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 26 września 2011 roku do godziny 09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach