Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2019/2020

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 413 832 378
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830040 w. 19, fax. 413 832 378
    REGON: 52394000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z wykonywaniem zadań własnych dotyczących zimowego utrzymania dróg i ulic administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie. 2. Wykonanie zamówienia uzależnione będzie od przebiegu sezonu zimowego i będzie realizowane w zależności od zaistniałych potrzeb. Wykonawca składając ofertę oferuje gotowość podjęcia działań zimowego utrzymania ulic i dróg w okresie zawieranej umowy. 3. Dyspozycje w zakresie realizacji zamówienia przekazywane będą Wykonawcy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 4. Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. 5. .Prace przy zimowym utrzymaniu polegają na : 1. odśnieżaniu ulic i dróg (zgarnianie śniegu na pobocze na całej szerokości jezdni) 2. zwalczaniu i likwidacji śliskości zimowej (posypywanie) 3. jednoczesnym zwalczaniu i likwidacji śliskości zimowej oraz odśnieżaniu 4. Zakres przetargu obejmuje 4 zadania częściowe : I. zadanie częściowe nr 1 „Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych przy użyciu pługo - piaskarki” Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach i ulicach wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ. Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu: - jezdnia odśnieżona na całej szerokości, - śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli / 70% piasku) - odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie , tj. pługo – piaskarki (wraz z mieszanką), - wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej ulic i dróg będzie każdorazowo potwierdzane przez osoby nadzorujące. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 1A do SIWZ . Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie. II. zadanie częściowe nr 2 „Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych przy użyciu ciągnika ” Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą ciągnika z napędem na 2 osie na drogach i ulicach wymienionych w załączniku nr 1B do SIWZ. Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu: a) odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie b) jezdnia odśnieżona na całej szerokości, c) wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej ulic i dróg będzie każdorazowo potwierdzane przez osoby nadzorujące. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 1B do SIWZ . Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie. III.zadanie częściowe nr 3 „Zimowe utrzymanie odcinka drogi gminnej od Ronda nr 4 w m. Bukowska Wola, ul. Racławicka, Rynek, ul. Sienkiewicza do Ronda nr 1 przy użyciu pługo- piaskarki ” Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach i ulicach wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ. Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu: - jezdnia odśnieżona na całej szerokości, - śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (50% soli / 50% piasku) odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie , tj. pługo – piaskarki (wraz z mieszanką), wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej ulic i dróg będzie każdorazowo potwierdzane przez osoby nadzorujące. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części odcinka drogi. Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie. IV. zadanie częściowe nr 4 „Zimowe utrzymanie czystości i porządku na wszystkich ulicach, chodnikach i zieleńcach stanowiących własność Gminy Miechów, zlokalizowanych na os. Parkowym w Miechowie” Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa mająca na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu na wszystkich drogach i chodnikach na os. Parkowym w Miechowie w szczególności: śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli /70% piasku)- codziennie, na bieżąco zbieranie liści z dróg, chodników i parkingów, grabienie trawników – na bieżąco zamiatanie chodników, dróg dojazdowych, parkingów, krawężników – na bieżąco jednak nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu opróżnianie koszy ulicznych na śmieci oraz unieszkodliwianie wszystkich odpadów powstałych w związku z realizowanym zamówieniem, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zleceniodawcę- na bieżąco prace pielęgnacyjno- porządowe terenów zielonych, w tym karczowanie samosiewek drzew i krzewów na działce 1405/24 – w miarę zaistniałych potrzeb. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy. Wykonawca złoży ofertę za 1 miesiąc świadczonej usługi. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach