Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem”

Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (14)6435139
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie
    Piłsudskiego 7
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. (14)6435139
    REGON: 36502805600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.lh.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4) Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020 r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli będzie wykonywany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez MEN z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki. Ilość dowożonych uczniów – ok. 420 Ilość dni dowożenia: 190 Dzienna ilość km – ok. 500 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotowego zamówienia (usługi) (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp). tj. dowóz uczniów do szkół i przedszkoli wraz z odwozem. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Zamawiający wymaga aby autobus/y wykorzystywane do realizacji zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie gminy Szczucin w okresie od 02.01.2020 r. do 22.12.2020 r. wraz z odwozem” pozostawał/y w gotowości do wyjazdu w godzinach pomiędzy dowozami i odwozami oraz aby mogły być wykorzystywane do innych przewozów zleconych przez Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych Gminy wg odrębnie ustalonych zasad. Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci muszą być ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ponadto autobusy, którymi będzie realizowana usługa muszą być estetyczne, w pełni sprawne technicznie oraz muszą posiadać aktualne polisy ubezpieczenia OC. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W związku z tym Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców (ewentualnie dodatkowego opiekuna). Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie a) oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (powyżej w punkcie a)) (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) (tj. w szczególności2 bez adresów, nr PESEL pracowników) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. e) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. f) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w podpunktach a), b), c), d) wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 100 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na ich przedłożenie Zamawiającemu. g) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie. Trasy dowozów 1. Zabrnie – Zabrnie (Różnica) – Suchy Grunt – Zabrnie – Brzezówka – Zabrnie 2. Borki – Słupiec – Załuże – Dąbrowica – Borki – Maniów – Borki 3. Szczucin – Lubasz – Dąbrowica (Zielona) – Dąbrowica – Świdrówka – Szczucin 4. Szczucin – Lubasz – Delastowice – Laskówka Delastowska – Szczucin 5. Radwan – Podradwanie – Radwan – Skrzynka – Radwan 6. Szczucin – Łęka Szczucińska – Szczucin Dowozy i odwozy realizowane będą w następujący sposób: 1. Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w godzinach rannych ok. godziny 8.00 2. Odwóz uczniów ze szkół klas 0-III szkół podstawowych i przedszkoli w godzinach południowych 3. Odwóz uczniów ze szkół klas IV-VIII szkół podstawowych w godzinach popołudniowych ( w godz. 14.00 - 16.00) 4. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedłożony Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 5. Godziny dowozu i odwozu zostaną ustalone odpowiednio z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. 6. W szczególnych dniach, np. rozpoczęcie roku szkolnego, zakończenie roku szkolnego, Dzień Edukacji Narodowej, sprawdziany szkół podstawowych, rekolekcje, itp. godziny przywozu i odwozu ustalają indywidualnie dyrektorzy szkół. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów, zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych oraz modyfikację tras dowozów w trakcie realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium jako zabezpieczenie oferty w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Szczucinie numer: 21 9464 0001 2001 0000 4011 0021 z dopiskiem „wadium dowozy”. Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed upływem terminu składania oferty. Jeśli wadium jest wnoszone na podstawie art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy-Prawo zamówień publicznych jako gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa czy poręczenie to oryginały dowodów wniesienia wadium (z wyjątkiem przypadku, kiedy wadium wniesiono w pieniądzu) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój kadr) w godzinach 7.30 – 15.30 a w dniu składania ofert do godz. 08.00.Kopię dowodów wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz załączy koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2) W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać wymagane dokumenty i oświadczenia; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt.1, 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, łączne zdolności techniczne lub zawodowe (łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) oraz łączną sytuację ekonomiczną lub finansową. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach