Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, chodników oraz parkingów.

Gmina Miejska Bartoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7629804, 7629819 , fax. 89 7629805
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bartoszyce
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7629804, 7629819, fax. 89 7629805
    REGON: 51074348500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, chodników oraz parkingów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania nawierzchni dróg i chodników wymienionych w załączniku do siwz, oraz placów, parkingów i zatok przystankowych zgodnie z przyjętymi przez zamawiającego standardami. 1.1 Drogi pierwszej kolejności zimowego utrzymania – jezdnie, parkingi oraz zatoki przystankowe, powinny być odśnieżone, śliskość zimowa zlikwidowana, a na trasie jezdni nie może zalegać warstwa zajeżdżonego śniegu. Po ustaniu opadów i decyzji Zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania, luźny śnieg lub błoto pośniegowe może pozostawać na drodze do 3 godzin. Śliskość zimowa musi być zlikwidowana w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania decyzji o rozpoczęciu akcji. 1.2 Drogi drugiej kolejności zimowego utrzymania - jezdnie powinny być odśnieżone, śliskość zimowa zlikwidowana, dopuszcza się warstwę zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu. Po ustaniu opadów i decyzji Zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania, luźny śnieg może pozostawać na drodze do 4 godzin, błoto pośniegowe może pozostawać na drodze do 4 godzin od ustania opadów. Śliskość zimowa musi być zlikwidowana w ciągu 4 godzin od stwierdzenia występowania zjawiska i momentu otrzymania decyzji o rozpoczęciu akcji. 1.3 Drogi trzeciej kolejności zimowego utrzymania - jezdnie powinny być odśnieżone, śliskość zimowa zlikwidowana na skrzyżowaniach, odcinkach dróg o pochyleniu ponad 4%. Dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruch samochodów. Po ustaniu opadów i decyzji Zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania, luźny śnieg może pozostawać na drodze do 8 godzin. Błoto pośniegowe może pozostawać na drodze do 8 godzin od ustania opadów. Śliskość zimowa musi być zlikwidowana w ciągu 8 godzin od stwierdzenia występowania zjawiska i momentu otrzymana decyzji o rozpoczęciu akcji. 1.4 Standard zimowego utrzymania chodników - Chodnik odśnieżany i posypywany. Śnieg luźny, błoto pośniegowe powinny być usunięte do 2 godzin od momentu otrzymania decyzji Zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania, dopuszcza się wystąpienie cienkiej warstwy udeptanego śniegu nieutrudniającej ruchu. Śliskość zimowa powinna zostać usunięta w ciągu 2 godzin od pojawienia się zjawiska i momentu otrzymania decyzji o rozpoczęciu akcji. Zimowe utrzymanie chodników można prowadzić tylko i wyłącznie za pomocą pojazdu przystosowanego do poruszania się po chodnikach z zamontowanym pługiem oraz urządzeniem do posypywania. 2. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg będą odbywały się na terenie Gminy Miejskiej Bartoszyce wg zestawienia dróg objętych zimowym utrzymaniem, - zał. nr 1 do umowy, z uwzględnieniem standardów poszczególnych dróg oraz wymogów w zakresie ochrony środowiska. Zamawiający szacuje wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia na długości łącznej 47457 mb. jezdni i 13845 mb. chodników. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany długości dróg i chodników wymienionych w załączniki nr 1 do umowy bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. 4. Przedmiotem umowy jest również pozimowe uprzątnięcie z terenów posypywanych odpadu i we właściwy sposób postępowanie z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.). 5. Zamawiający ma prawo: 5.1 rozszerzenia akcji zimowego utrzymania poza zakres podstawowy w sporadycznych przypadkach spowodowanych trudnymi warunkami zimowymi w takiej sytuacji Wykonawca nie musi uzyskać standardów o których mowa wyżej. Zakres zimowego utrzymania w tych przypadkach ograniczać się będzie do odśnieżania z ewentualnym uszorstnieniem nawierzchni. 5.2 wezwania Wykonawcy w trybie awaryjnym do przystąpienia do świadczenia usługi w czasie nie dłuższym niż 30 min od wezwania telefonicznego, bądź pisemnego. W takim przypadku Zamawiający wyznaczy miejsce, gdzie wykonawca po upływie 30min ma stawić się pługopiaskarką gotową do akcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium SA o/Bartoszyce nr 70 1160 2202 0000 0000 6190 9697 z adnotacją: "wadium -Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, chodników oraz parkingów”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 12. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach