Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach administracyjnych miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach administracyjnych miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania jezdni i chodników powiatowych i gminnych Zakres robót: - długość jezdni jezdnie powiatowe - 20,563 km jezdnie gminne - 43,153 km - powierzchnia chodników chodniki powiatowe - 40372,05 m2 chodniki gminne - 87971,80 m2 Podana długość jezdni oraz powierzchnia chodników dotyczy zamówienia obejmującego okres jednego roku. a) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu soli ( chlorek sodu suchy NaCl lub zwilżony solanką ) oraz mieszanki piasku i soli. Szerokość posypywania powinna obejmować 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawężnika oraz od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowej; b) odśnieżanie jezdni - szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi. Szczególnie dokładnie należy wykonać odśnieżanie przy prawym krawężniku, aby odkryć studzienki odwadniające. Szerokość odśnieżania 1-go roboczego pasa jezdni jednym pługiem nie może być mniejsza od 2,5 m, co w przypadku pługów pracujących w zespole daje wielokrotność szerokości odśnieżanego pasa jezdni. W okresie występowania zwiększonych opadów śniegu należy mechanicznie oczyszczać obsługiwane ulice, c) odśnieżanie ciągów pieszych d) likwidacja śliskości ciągów pieszych przy użyciu piasku e) likwidacja śliskości jezdni f) sprzątanie nagromadzonego materiału użytego do likwidacji śliskości po okresie zimowym, g) dyżur dyspozycyjny sprzętu z operatorem , h) ustala się czas na likwidację skutków występującego zjawiska w ciągu: ? 4 godziny - dla jezdni II kolejności zimowego utrzymania ? 6 godziny - dla jezdni III kolejności zimowego utrzymania ? 8 godziny - dla jezdni IV kolejności zimowego utrzymania Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Wykaz jezdni i chodników powiatowych i gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: § posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia § znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 3. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, wykonał zamówienie dotyczące zimowego utrzymania jezdni i chodników - w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania na kwotę co najmniej 400.000 zł, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy (referencje) o należytym wykonaniu zamówienia. 4. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Dyżurny: osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z Zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należałoby dysponowanie sprzętem i pojazdami, przyjmowanie interwencji, przekazywanie telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej przez Zamawiającego osoby. Ponadto Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania i mogącą podejmować decyzje związane z zimowym utrzymaniem dróg, z którą będzie się mógł kontaktować przedstawiciel Zamawiającego. 5. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem sprzętowym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 6. Wykonawca musi przedstawić informację z banku, w którym posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 300.000. zł. 7. Posiadać system GPS w pojazdach z możliwością podglądu trasy przejazdu pojazdów przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg i chodników w sezonie 2009/2010, oraz umożliwić Zamawiającemu dostęp do tego systemu na komputerze mobilnym celem podglądu i weryfikacji trasy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienników dyżurów zimowego utrzymania dróg i chodników oraz przedstawienie ich na każde żądanie Zamawiającego oraz składania meldunków o stanie dróg do Zamawiającego. Wykonawca ustanowi osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania dróg. 9. Wykonawca podczas akcji zima będzie miał obowiązek reagowania w ciągu 15 minut ( podjęcie akcji czynnej ) na telefoniczne zgłoszenie od Zamawiającego, policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, komunikacji miejskiej, a następnie potwierdzał wyjazdy u Zamawiającego. 10. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie lub dysponowanie (umowa najmu, umowa dzierżawy) bazą dla pojazdów zlokalizowaną na terenie Głogowa. W przypadku nie dostarczenia żądanego dokumentu Zamawiający potraktuje to jako odmowę podpisania umowy. W związku z powyższym na podstawie art. 46 ust. 5 p. 1 Wykonawca utraci wadium. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 2 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów dokonaną w terminie jak wyżej. 5. Aktualne zaświadczenia od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymuje wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością, na . zał. Nr 4 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. Nr 5 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj. posiada lub dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, ? Zamawiający wymaga - co najmniej 4 pojazdy do likwidacji śliskości oraz śniegu na jezdniach i co najmniej 3 pojazdy do utrzymania zimowego chodników i placów, jak i wykazanie dysponowania wytwornicą solanki ze zdolnością zabezpieczenia roztworu dla co najmniej 2 samochodów 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, przedstawić należy w zał. Nr 6 10Dowód wniesienia wadium 11.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł 12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 300.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Zezwolenie Starosty na wytwarzanie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 62 poz.628 ze zmianami) 14. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu (na czas trwania umowy) bazą pojazdów przeznaczonych do zimowego utrzymania zlokalizowaną na terenie Głogowa. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach