Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie gminnych pasów drogowych na terenie Gminy Grudziądz w sezonie zimowym 2017/2018 oraz 2018/2019

Gmina Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4511111 , fax. 56 4511132
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grudziądz
    ul. Wybickiego 38
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4511111, fax. 56 4511132
    REGON: 871118626
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie gminnych pasów drogowych na terenie Gminy Grudziądz w sezonie zimowym 2017/2018 oraz 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym mechanicznym utrzymaniu dróg i chodników, tj. odśnieżanie (wszystkie drogi i chodniki) i usuwanie gołoledzi z dróg i chodników (z wszystkich chodników oraz dróg o nawierzchni twardej, zgodnie z w załącznik nr 10 do SIWZ), dla których zarządcą jest Wójt Gminy Grudziądz. Wykonawca wykonywać będzie usługę w sezonie zimowym 2017/2018, 2018/2019. Zakończenie ostatniego sezonu ustala się na dzień 30.04.2019 r. Wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Szacunkowa ilość kilometrów przeznaczonych do utrzymania: 16 000 km rocznie. Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z III standardem zimowego utrzymania dróg - Zarządzenie nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz.Urz. MTiGM nr 10 z dnia 26.10.1994r.): - drogi powinny być odśnieżone na całej szerokości, śliskość zimowa zlikwidowana na skrzyżowaniach, przejazdach kolejowych, odcinkach dróg o pochyleniu ponad 4% i przystankach autobusowych, - po ustaniu opadów luźny śnieg może pozostawać na drodze do 4 godzin, błoto pośniegowe może pozostawać na drodze do 6 godzin od ustania opadów, ewentualne zaspy powinny zostać usunięte w ciągu 6 godzin, - w wyznaczonych miejscach: gołoledź, szron, szadź, lodowica muszą być zlikwidowane w ciągu 5 godzin od stwierdzenia występowania zjawiska, śliskość pośniegowa powinna zostać zlikwidowana w ciągu 6 godzin od stwierdzenia występowania zjawiska, - usuwanie z nawierzchni chodnika warstwy gołoledzi, szronu lub cienkiej warstwy zlodowaciałego lub ubitego śniegu (do 4 mm) winno być wykonywane poprzez rozsypanie na jej powierzchni środków chemicznych (chlorek sodu, mieszanka piasku z chlorkiem sodu). - świeży śnieg z chodnika należy usuwać wyłącznie mechanicznie. Tylko pozostałości śniegu można likwidować za pomocą materiałów chemicznych, rozsypując je na nawierzchni chodnika. - w przypadku opadu o dużej intensywności, kiedy grubość warstwy zalegającego na chodniku śniegu przekroczy 5 cm, posypywanie powtarza się. Grube warstwy lodu i zlodowaciałego śniegu (ponad 4 mm) powinny być usuwane z nawierzchni mechanicznie lub mechanicznie i chemicznie, tzn. po usunięciu mechanicznym warstw lodu lub śniegu można zastosować środki chemiczne do likwidacji cienkich pozostałości lodu i śniegu. Warstwy tego typu mogą być również uszorstniane przez posypywanie kruszywem. Posypywanie należy powtarzać w miarę usuwania kruszywa przez wiatr. Zamawiający proponuje, aby każdy Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu wykonywanych usług. Zamawiający dokona montażu na pojazdach Wykonawcy systemu nawigacji satelitarnej GPS oraz czujników monitorujących posyp i płużenie. Sprzęt elektroniczny zdawany będzie każdorazowo z zakończeniem sezonu zimowego do siedziby Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia nadajnika GPS bądź czujników monitorujących z winy Wykonawcy koszty naprawy / wymiany ponosi Wykonawca. Średnioroczne zużycie materiałów wynosi 400 t pospółki i 60 t soli. Wykonawca wykonywać będzie usługę w zależności od potrzeb i nasilenia warunków pogodowych niezwłocznie po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia. Wykonawca poda telefon kontaktowy, który Zamawiający udostępni mieszkańcom Gminy. Podane w załączniku nr 10 do SIWZ kilometraże poszczególnych dróg mają charakter informacyjny. Wykonawca będzie utrzymywał drogi tylko na tych odcinkach, których przejezdność jest konieczna dla płynnej i bezpiecznej komunikacji. Ilość przeznaczonych do zimowego utrzymania km dróg gminnych jednoznacznie wskazuje w każdym przypadku pracownik Zamawiającego. Kilometry dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania nie pokrywają się z ilością kilometrów poszczególnych dróg gminnych ujętych w załączniku nr 10 do SIWZ Maksymalny czas podstawienia sprzętu zastępczego, w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi, wynosi 2h. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dłuższy niż 2h zostanie odrzucona jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-10-06 do godz. 09:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wzór oferty, 2) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 3) Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym, 4) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów . 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach