Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, przejść, placów i parkingów na terenie gminy Boguszów-Gorce w okresie od 16.11.2019r. do 15.03.2020r.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, przejść, placów i parkingów na terenie gminy Boguszów-Gorce w okresie od 16.11.2019r. do 15.03.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej zimowym utrzymaniu gminnych dróg, przejść, placów i parkingów na terenie gminy Boguszów-Gorce. Okres zimowy obowiązuje od 16 listopada 2019r. do 15 marca 2020r. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. prac, w szczególności: 3.2.1. DROGI 1) odśnieżanie systemem patrolowym dróg według standardów ich zimowego utrzymania, 2) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCl) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku, 3) zbieranie i wywożenie zalegającego śniegu, do miejsca docelowego na odległość do 6 km (miejsce wskazane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym) , 4) zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zimowej, 5) po zakończeniu okresu zimowego utrzymania dróg- minimum jednorazowe obustronne mechaniczne i ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem utylizacji, 6) w okresie zimowym, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do letniego utrzymania dróg wykonawca będzie wykonywał czynności związane z letnim utrzymaniem dróg, przy nie zmienionej stawce wynagrodzenia, 7) szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg wraz z wykazem ulic, ich długościami oraz standardem i kolejnością odśnieżania a także miejsca, z których należy usuwać śnieg przedstawia załącznik nr 1 do umowy. 3.2.2. CHODNIKI, PRZEJŚCIA, PLACE I PARKINGI 1) odśnieżanie systemem patrolowym utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów według standardów ich zimowego utrzymania, 2) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCl) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku, 3) zbieranie i wywożenie zalegającego śniegu, do miejsca docelowego na odległość do 6 km (miejsce wskazane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym), 4) zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zimowej, 5) wykonanie, po zakończeniu okresu zimowego minimum jednorazowego obustronnego mechanicznego lub ręcznego uprzątnięcia piasku z utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów oraz jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej (place i parkingi) wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem utylizacji , 6) w okresie zimowym, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do letniego utrzymania utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów wykonawca będzie wykonywał czynności związane z letnim utrzymaniem utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów polegające na oczyszczania utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów, poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne, przy nie zmienionej stawce wynagrodzenia, 7) szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania chodników, przejść, placów i parkingów wraz z wykazem chodników, przejść, placów i parkingów, ich długościami i powierzchnią oraz standard i kolejność odśnieżania a także miejsca, z których należy usuwać śnieg przedstawia załącznik nr 2 do umowy. 3.3 Dotyczy wszystkich wyżej opisanych zadań: 1) Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę; w razie potrzeby reakcja „na telefon” osoby upoważnionej ze strony zamawiającego. 2) Najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem się okresu świadczenia usługi wykonawca przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramy akcji zimowej w zakresie realizacji poszczególnych zadań. 3.4 Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: 1) do realizacji poszczególnych zadań udział niezbędnego sprzętu, 2) zapewnienie na własny koszt wywozu odpadów zebranych podczas realizacji poszczególnych zadań, 3) zgłaszanie zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację poszczególnych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki i wymagania wskazane przez Zamawiającego dla Wykonawcy zawarte są w załącznikach od nr 1 do nr 2 projektu umowy oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4) dołączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 tys. zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum. ) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. ) Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach