Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek - Zdrój

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek - Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Zimowym utrzymaniu dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój. 2. Zamówienie podzielone jest na 7 części: 1) Rejon I: Stójków, Lutynia, Wojtówka 2) Rejon II: Trzebieszowice cz. 1: od kościoła w stronę Kłodzka 3) Rejon III: Trzebieszowice cz. 2: od kościoła w stronę Lądka-Zdroju 4) Rejon IV: Radochów, Kąty Bystrzyckie 5) Rejon V: Orłowiec 6) Rejon VI: Skrzynka 7) Rejon VII: Konradów Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, w tym na wszystkie. Wykonawca przy składaniu oferty na jedną lub kilka części składa oświadczenie, że posiada odpowiedni sprzęt i moce przerobowe gwarantujące należyte wykonanie usługi przy zachowaniu zasady, że wykonywanie akcji zimowej odbywa się równolegle na każdym rejonie w tym samym czasie Zakres prac oraz zasady ZUD • Czynności zimowego utrzymania dróg wykonywane będą w okresie 15.11.2019r. do 31.03.2020r. Zamawiający informuje, że czas trwania umowy może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne. • Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny być wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów Wykonawca obowiązany jest: • Prowadzić odpowiednią dokumentację wykonywanych usług – raport pracy sprzętu, określającą terminy (daty i czas), organizować prace związane z przedmiotem umowy w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi i bez zakłóceń w ruch drogowym, • stosować się do zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi wynikające z realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody osób trzecich wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania powierzonych mu czynności Zakres zamówienia zawiera sie w kwocie powyżej 30 tys euro a poniżej progów unijnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 2a do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach