Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022

Gmina Olecko ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olecko
    Plac Wolności 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
    REGON: 79067127700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.um.olecko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6) 2. Zakres rzeczowy usług związanych z remontem bieżącym dróg gruntowych na terenie gminy Olecko, polega na: 1) dostawie kruszywa 2) profilowaniu nawierzchni drogi 3) zruszeniu nawierzchni drogi 4) wbudowaniu kruszywa 3. Zakres rzeczowy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zamiejskich na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności: 1) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); 2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; 4) pełnienie całodobowych dyżurów. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli kierowców i operatorów sprzętu wymaganego przez zamawiającego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy ( § 8).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy). 2. Wadium powinno być wniesione w formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych określone w art. 45 ust.6. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 w Banku PKO BP SA. Wadium należy wnieść w takim terminie, aby w chwili otwarcia ofert nastąpiło uznanie na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium w formie niepieniężnej – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14. 5. Zwrot wadium nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 46 w/w ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach