Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 340, 368, 373, 451, 396 W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 340, 368, 373, 451, 396 W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy". Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wojewódzkich nr 340, 368, 373, 451, 396 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg wojewódzkich poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu i likwidowaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i uszorstniającymi. Łączna długość dróg do utrzymania wynosi 47,144 km w tym 1,945 to odcinek dwujezdniowy. 1.3. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, tj. minimum dwoma samochodami wyposażonymi w pługi oraz piaskarki oraz jedną ładowarkę, zapas materiałów na okres minimum 2 tygodnie. Sprzęt używany do powadzenia akcji ZUD na drogach wojewódzkich powinien być wyposażony w urządzenie GPS. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg oraz ich załadunek. Materiały winny być składowane w taki sposób, aby były właściwie przygotowane do użytku niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 1.5. Środki do zwalczania śliskości zimowej: Środki chemiczne: - sól wg PN-86/C-84081/02, - chlorek wapnia techniczny wg PN-75/C-84127, - solanka wg BM-86/6011/07. Środki uszorstniające: - piasek wg PN-96/B-11113 (do 2 mm), - kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm - zalecane do uszorstnienia ubitego śniegu. 1.6. Wykonawca musi zapewnić skuteczne usunięcie śliskości dostosowując rodzaj i ilość materiału do warunków atmosferycznych i stanu dróg. Zimowe utrzymanie dróg - ZUD prowadzone będzie na drogach wojewódzkich (wykaz dróg w załączniku nr 8 do SIWZ). 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy). 1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ. 1.9. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 1.10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 1.11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1.12. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie na podstawie 1 km utrzymanej drogi z podziałem na odśnieżanie i posypywanie całej szerokości jezdni, odśnieżanie całej szerokości jezdni, posypywanie całej szerokości jezdni w czasie gołoledzi, patrolowanie lub dojazd do miejsca odśnieżania lub posypywania. Do rozliczenia za 1 km patrolowania lub dojazdu nie wlicza się odcinków dróg dojazdowych z bazy Wykonawcy do wjazdu na drogę. 1.13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 1.14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 1.15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 1.16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.17. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 1.18. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.). 1.19. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowe pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemne; przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 1.20. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i art. 29 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony Formularz oferty oraz zestawienie cenowe - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach