Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2011/2012

Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5444527 , fax. 065 5444527
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze
    ul. Armii Polskiej 15 15
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5444527, fax. 065 5444527
    REGON: 02071739500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012. Szczegółowe warunki: 1. Roboty przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych w okresie zimowym 2011/2012, przy czym okres zimowy zaczyna się z dniem l listopada pierwszego roku, a kończy z dniem 30 kwietnia następnego roku, lecz nie wcześniej niż ustaną warunki pogodowe związane z okresem zimowym. 2. Zamawiający przekaże firmie wyłonionej w drodze przetargu sprzęt jaki posiada do zimowego utrzymania. 3. Do obowiązków firmy wyłonionej w przetargu należało będzie: - przygotowanie sprzętu do sezonu zimowego polegające na malowaniu, naprawie, wymianie uszkodzonych elementów, zamontowanie na odpowiednich pojazdach (nośnikach) -odpowiednie oznakowanie sprzętu biorącego udział w akcji. -zapewnienie łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy biorącymi udział w akcji zimowej - utrzymanie sprzętu i transportu w ciągłej sprawności technicznej. - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodne z wymaganym standardem z-u dróg -składanie informacji o przebiegu akcji do siedziby Zamawiającego Zapotrzebowanie na sprzęt i transport wynosi ogółem: 1. Pługopiaskarka - 2szt. 2. Samochód pod pług i piaskarkę do 10Mp - 2szt 3. Samochód pod pług pow. 10Mp - 1szt. 4. Samochód pod pług do 10Mp - 4szt. 5. Zestaw niskopodwoziowy 1szt. 6. Równiarka 1szt. 1szt. 7. Ładowarka 2szt. 2szt. 8. Spycharka 1szt. 1szt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia właściwego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia najpóźniej po upływie 2 godzin od chwili otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 5. Zakres oraz lokalizację robót określa Dyżurny zarządzający akcją zimowego utrzymania ze strony Zamawiającego. 6. Za wykonanie usługi Wykonawca pobierał będzie wynagrodzenie miesięczne wg cen ujętych w formularzu cenowym po upływie 14 dni od dnia dostarczenia faktury. 7. Jeżeli oferent jest płatnikiem podatku VAT w formularzu cenowym obok stawki netto określi stawkę brutto 8. Wezwany przez Zamawiającego sprzęt, który nie będzie wykonywał pracy, będzie rozliczony za minimum 3 godziny dyżuru. 9. Wykonawca robót zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentów najmu (kart drogowych), które będą podstawą naliczenia faktur. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu do siedziby Obwodu Drogowego w Niechlowie i Obwodu Drogowego w Górze, powierzonego mu sprzętu w stanie nie gorszym niż w dniu jego przekazania najpóźniej po upływie 14 dni od dnia wygaśnięcia umowy. 11. Ceny umowne mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany elementów kosztów niezależnych od stron, po uprzednim podpisaniu aneksu do umowy. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy ulega obniżeniu w przypadku i w sposób następujący: a) w przypadku opóźnienia w podstawieniu zamówionego sprzętu: - do 2 godz. po umówionym czasie w wysokości 25% wynagrodzenia za 16 godzin jego pracy - powyżej 2 godzin w wysokości 35% wynagrodzenia za 16 godzin jego pracy b) w przypadku nie podstawienia sprzętu w żądanym dniu umowa ulega rozwiązaniu bez wypowiedzenia z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zwrotu powierzonego mu sprzętu do siedziby Obwodu Drogowego w Niechlowie i Górze. Wspólny Słownik Zamówień: 90.62.00.00-9-Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2- Usługi usuwania oblodzeń 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach