Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2009/2010

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, Stary Rynek 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3 3
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 36 72 022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg polegające na odśnieżaniu dróg i posypywaniu ich materiałem uszarstniającym w sezonie zimowym 2009/2010 na drogach gminnych i na drogach powiatowych w terminie do zakończenia sezonu zimowego tj. : 1)ocena sytuacji pogodowej w ciągu doby i podejmowanie z odpowiednim wyprzedzeniem decyzji odnośnie konieczności odśnieżania oraz usuwania śliskości z dróg, 2)koordynowanie prac związanych z realizacją zadania, 3)odśnieżanie dróg i usuwanie z nich śliskości, a także błota pośniegowego, 4)bieżące uzupełnianie pojemników z piaskiem, 5)wykonywanie innych nie wymienionych czynności związanych z usuwaniem skutków zimy, 6)zebranie po sezonie zimowym pojemników na piasek i sól - pojemniki 33 szt udostępnia Zamawiający (koszty transportu pojemników ponosi wykonawca), 7)usunięcie pozostałości materiałów uszarstniających na terenie miasta po zakończeniu sezonu. W sezonie zimowym 2008/2009 zlecono łącznie ok. 730 rg przy zwalczaniu śliskości materiałami uszarstniającymi z jednoczesnym zwalczaniem śliskości. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu szacunkowej wielkości i wartości zamówienia i nie mogą stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Nie są to planowane ilości na sezon 2009/2010, będą one zależne od warunków pogodowych. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością utrzymania zimowego określonymi w załączniku do siwz. Łączna długość ulic miejskich objętych zimowym utrzymaniem wynosi ok. 56km w tym długość dróg powiatowych ok. 27km, dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem wynosi ok. 29km. Praca pługów i piaskarek ma celu odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Ładowarka jest niezbędna przy odśnieżaniu przy dużych utrudnieniach w przejezdności na terenie miasta i gminy Złocieniec, służyć będzie do wywozu śniegu i błota pośniegowego. Ciągnik z nastawnym pługiem będzie służył do odśnieżania jezdni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Oświadczenie o niezaleganiu w urzędzie skarbowym Oświadczenie o niezaleganiu w ZUS W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 1 usługę). Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej:- piaskarkami -1 szt.,- pługami - 2 szt.,- ładowarka -1 szt- ciągnik z nastawnym pługiem -1sztW przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/co najmniej jeden wykonawca. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. Ocena spełniania tych warunków wg formuly spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2.Oświadczenie, potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3.Oświadczenie, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 1.1.2, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 4.Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 1 usługę). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5.Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/co najmniej jeden wykonawca. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej:- piaskarkami -1 szt.,-pługami - 2 szt.,- ładowarka -1 szt- ciągnik z nastawnym pługiem -1sztW przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/co najmniej jeden wykonawca. 7.Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlocieniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach