Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w gminie Gidle w roku 2017

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97540 Gidle, ul. Pławińska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 343 272 027 , fax. 343 272 111
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22
    97540 Gidle
    tel. 343 272 027, fax. 343 272 111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w gminie Gidle w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi odśnieżania oraz zwalczania śliskości i oblodzeń przy użyciu piaskarek, pługopiaskarek oraz pługa samochodowego z zastosowaniem mieszanki soli i piasku oraz w razie potrzeb samej soli drogowej na drogach gminnych i powiatowych oraz drogach innych (dojazdowych) na terenie Gminy Gidle. 2) Zakres usługi obejmuje utrzymanie ok. 140 km dróg, z czego 41 km stanowią drogi powiatowe, 67 km drogi gminne oraz ok. 32 km drogi inne (dojazdowe). Wykaz dróg oraz mapy z ich lokalizacją zawierają załączniki Nr 7 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poza drogami wyszczególnionymi w wykazie i na mapie, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zlecone prace na drogach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3) W pierwszej kolejności podejmowane będą czynności mające na celu utrzymywanie dróg powiatowych jako głównych szlaków komunikacyjnych, wg standardów V kategorii zimowego utrzymania oraz dróg gminnych będących trasami przejazdu autobusów szkolnych tj. drogi wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 10, 12, 14, 16, 18 i 19 wykazu dróg gminnych (załącznik nr 7 do siwz). W drugiej kolejności utrzymanie obejmuje pozostałe odcinki dróg gminnych i drogi dojazdowe, na których prowadzenie akcji zimowej będzie miało na celu utrzymanie przejezdności poprzez ich odśnieżenie po zakończeniu akcji na drogach powiatowych i ustaniu opadów. 4) Usługa będzie realizowana przy jednoczesnym użyciu dwóch pojazdów – głównie pługopiaskarek (użycie pozostałych sprzętów uzależnione będzie od warunków panujących na drogach), wg podziału Gminy Gidle na dwie części określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Każdorazowo szczegółowy zakres usługi zgłaszany będzie przez przedstawiciela zamawiającego. 5) W ofercie należy podać ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu, stawkę za 1 km dojazdu na miejsce wykonywania akcji oraz cenę za zużycie 1 tony mieszanki soli i piasku, cenę za zużycie 1 tony soli drogowej, które będą obowiązywać przez cały okres trwania zamówienia oraz łączną wartość netto, stawkę i wartość podatku VAT oraz cenę brutto z uwzględnieniem przewidywanych ilości, określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 6) Dojazd na miejsce wykonywania usługi rozliczny będzie w sposób następujący: a) wykonawca mający siedzibę na terenie gminy Gidle – od siedziby wykonawcy do miejsca wykonywania akcji; b) wykonawca mający siedzibę poza granicami gminy Gidle – od granicy gminy Gidle od strony siedziby wykonawcy, do miejsca wykonywania akcji. UWAGA: Ilości określone w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz) są ilościami orientacyjnymi, podanymi przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny oferty i dokonania oceny ofert. Usługi realizowane będą w zależności od potrzeb, przy czym łączna ich wartość nie może przekroczyć maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z zawartej z wykonawcą umowy. Użyta mieszanka soli i piasku musi zapewniać skuteczne zwalczanie śliskości i zawierać się w proporcji co najmniej 1:3. 7) Czynności na podstawie umowy o pracę: a) na podstawie art. 29 ust. 3a oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób biorący udział w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. kierowców pojazdów realizujących usługi stanowiące przedmiot umowy; b) w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności wskazane w pkt a), Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; c) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. d) nieprzedłożenie przez Wykonawcę na wezwanie zamawiającego dokumentów wskazanych w pkt c), potraktowane zostanie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę; e) z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWIZ. f) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach