Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH WRAZ Z CHODNIKAMI I PLACAMI W SEZONIE 2020/2021 NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 756 439 986
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 756 439 986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.eu/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH WRAZ Z CHODNIKAMI I PLACAMI W SEZONIE 2020/2021 NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz dróg powiatowych wraz z chodnikami, utwardzonymi poboczami i placami na terenie gminy Mysłakowice w sezonie 2020/2021. Usługa została podzielona na II części. Część I – Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej w sezonie 2020/2021. Część II – Zimowe utrzymanie powiatowej infrastruktury drogowej w sezonie 2020/2021. 2. CZĘŚĆ I. Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej w sezonie 2020/2021. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych wraz z chodnikami i placami w sezonie zimowym 2020/2021 zgodnie z zasadami co najmniej STANDARDU IV określonego w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. Długość dróg gminnych ustalona została w ilości ca 100,34 km. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ oraz we wzorze umowy. 3. CZĘŚĆ II. Zimowe utrzymanie powiatowej infrastruktury drogowej w sezonie 2020/2021. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Mysłakowice w sezonie zimowym 2020/2021 na warunkach określonych projektem umowy w zakresie: 1) oczyszczanie ze śniegu oraz z błota pośniegowego nawierzchni wyznaczonych dróg powiatowych (jezdnia, chodniki, obiekty mostowe, pobocza utwardzone z kostki brukowej betonowej lub kamiennej) położonych w granicach administracyjnych gminy Mysłakowice, 2) zwalczanie śliskości drogi do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność wyznaczonych odcinków dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Mysłakowice, przy pomocy materiałów uszorstniających i środków chemicznych, 3) sprzątanie zanieczyszczeń pozimowych z jezdni, chodników, poboczy po zakończeniu akcji zimowej do dnia 15 maja 2021 roku. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 12 do SIWZ oraz we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Dla części I zamówienia – 6 000,00 zł Dla części II zamówienia – 6 000,00 zł Wykonawca wnosi wadium do Zamawiającego dla każdej części osobno.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą (wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ) składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp w zakresie dotyczącym niepodlegania wykluczeniu z postępowania – Załącznik Nr 2 do SIWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp w zakresie dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu); 3) dowód wniesienia wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) jeżeli Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ); 6) Ze zobowiązania, o którym mowa w ust. 5, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy z tych wykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 niniejszego Działu – Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ; 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach