Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2020/2021

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 485 468 , fax. 89 644 80 66
  • Data zamieszczenia: 2021-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
    ul. Tadeusza Kościuszki
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 485 468, fax. 89 644 80 66
    REGON: 51085456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zimowe zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa), o łącznej długości 214,344 km, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 500 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych, c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:  100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca  50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca  0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD, - prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku 1/1, na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/1. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni Uwaga:  szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020) 1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice) o łącznej długości 160,949 km, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 235 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych, c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:  100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca  50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca  0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD, - prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/2 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/2 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni Uwaga:  szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020) 1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice) o łącznej długości 160,949 km, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 235 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych, c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:  100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca  50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca  0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD, - prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/2 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/2 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni Uwaga:  szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020) 1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo (bez miasta Zalewo) o łącznej długości 114,053 km, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 500 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych, c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe). e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:  100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca  50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca  0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD, - prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/3 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/3. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń Uwaga:  szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020) 1. Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych na terenie miasta Iława, łącznie 36 116 m2 ścieżek rowerowych, chodników i 9,808 km ulic, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 300 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych, c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe). e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:  100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca  50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca  0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD, - prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników obejmować będzie ścieżki rowerowe i chodniki wskazane w załączniku nr 2/4 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczenie powierzchni ścieżek rowerowych i chodników na całej szerokości 2. zgarnianie śniegu 3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego 4. wywożenie nadmiaru śniegu Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób: 5. w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem z solą oraz usuwania na bieżąco z nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych 6. w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni ścieżek rowerowych, chodników i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Ścieżki rowerowe i chodniki muszą być odśnieżone na całej długości podanej w wykazach dla danej strefy. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb). Zimowe utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej Jako przystanek komunikacyjny w zimowym utrzymaniu, rozumie się wiatę lub słupek przystankowy oraz wydzielony teren chodnika i trawnika obejmujący obszar o długości 10 mb licząc od środka wiaty lub słupka przystankowego lub teren na długości zatoki autobusowej. Zimowe utrzymanie przystanków obejmować będzie przystanki komunikacyjne. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczenie powierzchni terenu przystanku 2. zgarnianie śniegu 3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego 4. wywożenie nadmiaru śniegu Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób: 5. w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem z solą oraz usuwania na bieżąco z całej szerokości przystanku śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do powstania utrudnień w ruchu pieszych, a także pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie (poprzez dokładne odkucie do czystej nawierzchni) zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy śniegu za strefy wejścia/wyjścia do autobusu. Strefa ta powinna być odkuta na szerokości minimum 50 cm wzdłuż całej zatoki autobusowej. 6. w akcji biernej- do patrolowania stanu nawierzchni przystanków i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Po ustabilizowaniu się warunków pogodowych uprzątnięcie z terenu przystanku pozostałości po zimowym utrzymaniu. Zimowe utrzymanie ulic powiatowych będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/4 na odcinkach wyszczególnionych w załączniku nr 2/4. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni Uwaga:  szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach