Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, placów, parkingów oraz chodników w na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2010/2011

Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7131367 , fax. 085 7131349
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
    ul. Traugutta 2 2
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 085 7131367, fax. 085 7131349
    REGON: 00052880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, placów, parkingów oraz chodników w na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie gminnych dróg, ulic, chodników, placów, parkingów na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowy 2010/2011 w celu zapewnienia ciągłości ich utrzymania oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu. Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje: a) odśnieżanie dróg, ulic, parkingów i chodników, b) zwalczanie śliskości na jezdniach i chodnikach, c) wywóz śniegu wraz z załadunkiem z ulic i parkingów, d) wykonanie na koszt Zamawiającego mieszanki piaskowo-solnej 30% do zwalczania śliskości na jezdniach w ilości 320 t na drogi zamiejskie - utwardzone oraz wykonanie mieszanki piaskowo-solnej 5% w ilości 50 t na drogi zamiejskie - gruntowe, e) wykonanie na koszt Zamawiającego mieszanki piaskowo-solnej 30 % w ilości 250 t na drogi miejskie oraz wykonanie mieszanki piaskowo-solnej 5% w ilości 100 t na zwalczenie śliskości na chodnikach i drogach gruntowych w mieście, f) o terminie sporządzania mieszanki Wykonawca powiadamia Zamawiającego, który odbiera protokólarnie wykonanie mieszanki;. 2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie odśnieżenie tras komunikacji publicznej i autobusów szkolnych do godz. 4:30; b) podstawienie sprzętu do zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od chwili powiadomienia o konieczności wyjazdu; c) powiadomienie Zamawiającego o godzinie wyjazdu sprzętu i jego powrocie telefonicznie lub SMS; d) przekazywanie Zamawiającemu informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg oraz zauważonych na drodze zdarzeniach np. połamane drzewa; e) wykonanie określonego zakresu prac będzie każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego w kartach drogowych do godz. 7:30 w dniu następnym z dnia poprzedniego; f) powiadamianie Zamawiającego o wszystkich zauważonych utrudnieniach na drogach; g) dostarczenie faktury za miesiąc poprzedni do 10 dnia następnego miesiąca; h) w przypadku awarii sprzętu Wykonawca ma obowiązek w ciągu 1 godz. podstawić sprzęt zastępczy; i) zimowe utrzymanie dróg w standardzie nie niższym jak V; j) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; k) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania organizacyjne: a) rozliczenie nastąpi na podstawie faktur (rachunków) miesięcznych z 15-dniowym terminem płatności liczonym od dnia dostarczenia faktury (rachunku), który Wykonawca wystawi do 10 dnia następnego miesiąca; b) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; c) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia 4. Zakresu robót związanego z zimowym utrzymaniem dróg i ich ilości nie można jednoznacznie określić, dlatego zamówienie przeprowadza się na ceny godzinowe pracy sprzętu. Jednostką obmiarową będzie jedna godzina pracy sprzętu wraz z obsługą. Czas pracy sprzętu użytego do akcji zimowej liczyć się będzie od czasu wyjazdu z bazy do czasu jego powrotu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach