Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, placów, parkingów oraz chodników w na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2011/2012

Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7131367 , fax. 085 7131349
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
    ul. Traugutta 2 2
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 085 7131367, fax. 085 7131349
    REGON: 00052880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, placów, parkingów oraz chodników w na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie gminnych dróg, ulic, chodników, placów, parkingów na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowy 2011/2012 w celu zapewnienia ciągłości ich utrzymania oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu. Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje: 1) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek i sól zapewnia Wykonawca), o terminie sporządzania mieszanki Wykonawca powiadamia Zamawiającego, który odbiera protokólarnie wykonanie mieszanki, 2) usuwanie śniegu z dróg, ulic, skrzyżowań, placów, chodników, parkingów w pasach drogowych, 3) trasy, po których odbywa się komunikacja zbiorowa należy odśnieżyć do czarnej nawierzchni do godziny 4:30 przy temperaturze do - 30 C, 4) usuwanie śniegu z dróg, ulic, parkingów, placów, wyznaczonych chodników, wpustów kanalizacji deszczowej (wg ustalonej kolejności odśnieżania), do godz. 4:30 odśnieżenie ciągów komunikacji publicznej /PKS, dowóz dzieci do szkół/ do czarnej nawierzchni przy temperaturze do - 3o C w standardzie nie niższym jak V, 5) zwalczanie śliskości zimowej, 6) podstawienie sprzętu max. w ciągu 1 godz. od chwili powiadomienia o konieczności likwidowania skutków zimy, w tym sprzęt zastępczy w przypadku awarii, 7) przekazywanie Zamawiającemu informacji o: a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) terminie rozpoczęcia i zakończenia prowadzenia akcji telefonicznie, SMS (potwierdzenie wykonanych robót z dnia poprzedniego do godziny 7:30 dnia następnego), c) innych zauważonych na drodze zdarzeniach np. połamane drzewa. 2. Obowiązujący standard zimowe utrzymania dróg gminnych - V standard. 3. Wykonawca zgromadzi na sezon 2011/2012 na koszt Zamawiającego 250 ton 30% mieszanki piaskowo - solnej do zimowego utrzymania dróg i 100 ton mieszanki piaskowo solnej 5% do zwalczania śliskości na chodnikach. Płatność za wykonanie mieszanki piaskowo-solnej nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury i odbioru mieszanki przez przedstawiciela Zamawiającego. Faktura może być złożona u Zamawiającego po podpisaniu protokołu odbioru wykonania. O terminie wykonywania mieszanki, Wykonawca powiadamia Zamawiającego na 3 dni przed jej wykonaniem. Zamawiający protokólarnie odbiera wykonaną mieszankę. 4. Do zadań wykonawcy należy: 1) wykonanie mieszanki piaskowo - solnej 30 % w ilości 250 t i 5% w ilości 100 t; 2) odśnieżanie dróg i chodników, 3) zwalczanie śliskości zimowej 4) długość dróg, ulic, chodników i parkingów objętych zimowym utrzymaniem (wykaz stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) drogi zamiejskie - 28,5 km, w tym o nawierzchni twardej -6,3 km, b) ulice w Czarnej Wsi Kościelnej - 3,3 km, c) ulice miejskie - 31 km, w tym ulice o nawierzchni twardej 13,1 km, d) chodniki w mieście Czarna Białostocka - 4,05 km, e) parkingi przy ulicach gminnych zgodnie z załącznikiem. 5. Odbiór wykonanych usług: 1) mieszanki piaskowo-solnej na podstawie protokółu z wykonania odbioru mieszanki, przy zachowaniu poniższej procedury: a) mieszankę piaskowo-solną Wykonawca zgłasza do odbioru telefonicznie wraz z dokumentami zakupu soli i piasku, b) Zamawiający z pomiaru ilości mieszanki sporządza protokół, który stanowi podstawę do wystawienia faktury; 2) odśnieżania i zwalczania śliskości - na podstawie kart drogowych potwierdzonych na podstawie wizji lokalnej przez Zamawiającego, przy zachowaniu poniższej procedury: a) odśnieżanie i zwalczanie śliskości w dniu wykonania usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu akcji telefonicznie lub sms-em, b) Zamawiający dokonuje wizji lokalnej w celu potwierdzenia wykonania usługi, c) w możliwie krótkim czasie od zgłoszenia i dokonania wizji lokalnej, najpóźniej w następnym dniu roboczym Zamawiający dokonuje potwierdza wykonanie usługi w karcie drogowej. 6. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania organizacyjne: 1) rozliczenie nastąpi na podstawie faktur (rachunków) miesięcznych z 15-dniowym terminem płatności liczonym od dnia dostarczenia faktury (rachunku), który Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu do 10 dnia następnego miesiąca; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia 8. Zakresu prac związanego z zimowym utrzymaniem dróg i ich ilości nie można jednoznacznie określić, dlatego zamówienie przeprowadza się na ceny godzinowe pracy sprzętu. Jednostką obmiarową będzie jedna godzina pracy sprzętu wraz z obsługą. Czas pracy sprzętu użytego do akcji zimowej liczyć się będzie od czasu wyjazdu z bazy do czasu jego powrotu. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach