Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ciągów pieszych, utrzymanie przejezdności, przeciwdziałanie i likwidacja gołoledzi oraz odśnieżanie na terenie Miasta i Gminy Połaniec

Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
    Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ciągów pieszych, utrzymanie przejezdności, przeciwdziałanie i likwidacja gołoledzi oraz odśnieżanie na terenie Miasta i Gminy Połaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymóg zatrudnienia z art. 29 ust. 3a PZP: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowanie pojazdami, wykonywanie prac fizycznych przy odśnieżaniu. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, daty zawarcia umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Opis: a. utrzymywanie przejezdności dróg, b. systematyczne odśnieżanie chodników i ciągów pieszych, c. wywożenie nadmiaru śniegu z ciągów komunikacyjnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego, d. przeciwdziałanie gołoledzi ( piasek, mieszanki piaskowo-solne), e. utrzymanie stanu gotowości służb w ramach całodobowych dyżurów po uzgodnieniu z Zamawiającym, f. podjęcie działań interwencyjnych maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu zaistnienia lub zgłoszenia zdarzenia, g. uporządkowanie dróg i kanalizacji deszczowej po akcji zimowej najpóźniej do 30 kwietnia 2020 r., h. raport z wykonanej akcji, i. po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem komisja dokona przeglądu stanu nowych krawężników i chodników w ciągach ulic objętych umową. 2. Zakres dróg objętych zamówieniem – wykaz i załącznik graficzny. 3. Zamówienie rozliczane będzie na zasadach określonych w umowie, tj. fakturami miesięcznymi, na podstawie ilości przepracowanych roboczogodzin, motogodzin, ton, sztuk oraz zaoferowanych cen jednostkowych, do osiągnięcia kwoty nieprzekraczalnej wskazanej w umowie bądź do upływu okresu na jaki została zawarta (z zależności co nastąpi wcześniej). 4. Zamawiający wskazuje następujące szacunkowe ilości w okresie wykonywania niniejszego zamówienia, wyliczone jako średnie ilości zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat: Wyszczególnienie: Jedn. Szacowana ilość a b c Roboczogodzina brutto z narzutami r-g 993 ciągnik 60-90 KW z rozrzutnikiem m-g 306 koparko-ładowarka o pojemności łyżki od 0,15m3 do 0,6m3 m-g 111 samochód dostawczy do 1,5 t m-g 111 Piasek/sól (90%/10%) ton 2000 samochód ciężarowy piaskarka m-g 113 Ciągnik - minitraktor z osprzetem (pług podgumowany, rozsiewacz) m-g 44 ciągnik 20-35 KW z rozrzutnikiem m-g 71 roboczogodzina awaryjna z narzutami r-g 373 ciągnik 60-90 z pługiem m-g 48 samochód ciężarowy piaskarka o ładowności od 6 t do 8 t z pługiem odśnieżnym podgumowanym m-g 72 ciągnik 20-35 KW z pługiem m-g 69 koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym m-g 14 ciągnik z przyczepą m-g 69 zamiatarka uliczna na samochodzie ciężarowym m-g 113 koparko-ładowarka z zamiatarką m-g 93 czyszczenie wpustów ulicznych szt. 218 dyżur domowy - roboczogodzina brutto z narzutami r-g 2 900 ciągnik 60-90 KW z przyczepą m-g. 52 sam ciężar o ładowności 8-12 t z HDS m-g 7 ciągnik 20-35 KW z zamiatarką m-g 19 mini ładowarko-spycharka z pługiem odśnieżnym m-g 7 urządzenie do ciśnieniowego płukania sieci wod-kan o dopuszczalnej masie całkowitej do 2 t przy ciśnieniu roboczym od 100 bar do 140 bar m-g 20 samochód asenizacyjny o pojemności beczki od 6m3 do 8m3 m-g 20 równiarka drogowa m-g 10 przyczepa samowyładowcza 4 - 6 t m-g 10 piasek ton 10 rozsiewacz ładowność 0,2 t - 0,6 t m-g 10 rozrzutnik ładowność 2,0 t - 3,5 t m-g 10 W oparciu o w/w ilości szacunkowe należy wyliczyć cenę oferty. Wyliczona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania złożonych ofert. 5. Roboczogodzina lub motogodzina pracy sprzętu będzie liczona od momentu podjęcia pracy na terenie gminy Połaniec, nie wlicza się do nich kosztów dojazdu do miejsca wykonywania pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240) Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008. 5. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto rej mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach