Urząd Miasta i Gminy Myślenice ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, Rynek 8/9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6392300 , fax. 012 6392305
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Myślenice
Rynek 8/9 8/9
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 012 6392300, fax. 012 6392305
REGON: 00052549300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenice oraz zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice. Zimowe utrzymanie dróg i ulic polega na odśnieżaniu i posypywaniu na bieżąco nawierzchni jezdni ,poboczy, chodników , zatok autobusowych , parkingów oraz usuwanie gołoledzi. Zimowe utrzymanie dróg i ulic ma na celu: - utrzymanie przejezdności po drogach i ulicach gminnych -udostępnienie pieszym odśnieżonych i posypanych poboczy i chodników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadnie. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wzór formularza oferty zawiera załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Treść Oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład Oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4. Upoważnienie osób podpisujących Ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do Oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to wówczas do Oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Dokumenty, które przygotowuje Wykonawca na podstawie wzorów dokumentów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do Oferty. 6. We wszystkich przypadkach, w których mowa jest o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie i siedzibę firmy. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p. 8. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przez wskazanie informacji podlegających ochronie, przy czym Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy p.z.p,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) wspólnie/łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, o tym, iż wszystkie zrealizowane przez Wykonawcę usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2008/2009 odpowiadające zakresem przedmiotowi części zamówienia, na wykonanie której Wykonawca składa ofertę, zostały zrealizowane poprawnie i z należytą starannością (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) wspólnie/łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Witkowice i Nowa Wieś w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Kęty w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w sezonach 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na VI Zadań.
Dodano: 2016-07-25 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na II Zadania.
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków, działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części.
Dodano: 2016-07-15 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019 II
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2016/ 2017, 2017/2018 i 2018/2019
Dodano: 2016-05-12