Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród w sezonie 2019/2020

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 311 020 , fax. 242 311 024
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37
    09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 242 311 020, fax. 242 311 024
    REGON: 52847400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród w sezonie 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę usługi ,,Zimowe utrzymania dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród, w sezonie 2019/20”. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na publicznych drogach gminnych oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych i podzielonych na sektory od części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz. Zimowe utrzymanie dróg publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych (chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych ( chodnikach ). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. 2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego, muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki). 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych . Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości niezwłocznie od przyjęcia zgłoszenia i rozpocząć efektywne wykonywanie w czasie jaki zadeklaruje w ofercie (kryterium oceny ofert), a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych – załącznik Nr 6 do siwz. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. 2.4. Wykonawca jest w stosunku do Zamawiającego, w dyspozycji 24 godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżury – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2.5. Termin realizacji zamówienia: od 01.11.2019r. do 15.04.2020, oraz w innym czasie, w którym zaistnieją okoliczności powodujące konieczność świadczenia usługi związanej z realizacją umowy. 2.6. W przypadku wystąpienia odwilży Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym skieruje sprzęt i ludzi do uprzątnięcia dróg i ulic z materiału użytego do likwidacji śliskości w ruchu drogowym. 2.7. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego (pracownika urzędu, bądź Sołtysa). 2.8. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiającego zapłaci Wykonawca wynagrodzenie ryczałtowe według cen jednostkowych brutto za 1 roboczą godzinę utrzymania dróg w danym Sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te doby, w których Zamawiający dokonał zgłoszenia. Do faktury należy załączyć miesięczne zestawienie wykonanych usług potwierdzone przez właściwego Sołtysa ( dla części od I do IV ) oraz upoważnionego pracownika Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród. 2.9. Zamawiający dopuszcza możliwość w sytuacjach awaryjnych, kierowania Wykonawcy do pracy w innym Sektorze lub na innych drogach. 3.0. Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Przed złożeniem oferty, w razie powstania jakichkolwiek wątpliwości lub uwidocznienia braków w dokumentacji, należy złożyć pisemne zapytanie w trybie art. 38 ust. 1 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach