Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015

Starostwo Powiatowe w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443924 , fax. 065 5433511
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Górze
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443924, fax. 065 5433511
    REGON: 41111687100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg z bazy przygotowanej i zlokalizowanej na terenie miasta Góra, zakup i przygotowanie mieszanki, odśnieżanie dróg powiatowych, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej ( posypywanie), Roboty przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie zimowym 2014/2015, przy czym okres zimowy zaczyna się z dniem 1 listopada pierwszego roku, a kończy z dniem 30 kwietnia następnego roku, lecz nie wcześniej niż ustaną warunki pogodowe związane z okresem zimowym. Łączna długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania to 274,251 km w tym odcinków przeznaczonych do posypywania to 71,786 km. Zamawiający przekaże firmie wyłonionej w drodze przetargu sprzęt jaki posiada do zimowego utrzymania (piaskarkę i 5 pługów odśnieżnych)oraz mieszankę żwirowo- solną w ilości 100Mg Do obowiązków firmy wyłonionej w przetargu należało będzie: na terenie bazy Wykonawca wyznaczy odpowiednie pomieszczenie stanowiące Punkt Informacji Drogowej, Wykonawca zapewnienia obsadę dyżurów pracownikami posiadającymi odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu tego typu prac przez 24 godziny na dobę. Zakres prowadzenia dyżuru będzie na bieżąco uzgadniany z osobami nadzorującymi przebieg akcji ze strony Zamawiającego, koszty wyposażenia i utrzymania Punktu Informacji Drogowej (telefon, komputer, stacja meteorologiczna i t.p.) ponosi Wykonawca, przygotowanie sprzętu do sezonu zimowego polegające na malowaniu, naprawie, wymianie uszkodzonych elementów, zamontowanie na odpowiednich pojazdach (nośnikach), odpowiednie oznakowanie sprzętu biorącego udział w akcji, zapewnienie łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy biorącymi udział w akcji zimowej, utrzymanie sprzętu i transportu w ciągłej sprawności technicznej, odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodne z wymaganym standardem z-u dróg ustalonym przez Zarząd Powiatu Górowskiego, składanie informacji o przebiegu akcji do siedziby zamawiającego, zapewnienie mieszanki żwirowo - solnej do zwalczania śliskości drogowej o proporcjach 25% soli drogowej i 75% żwiru o frakcji 2-4mm w ilości łącznej 1000ton. Rozliczenie odbywać się będzie miesięcznie przy pomocy faktur wystawionych przez wykonawcę z 30 dniowym terminem zapłaty, z tym, że pierwsza faktura zostanie wystawiona po 20 grudnia 2013r. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach