Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019-2020”

Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 590 112, , fax. 525 590 112
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
    Przemysłowa 6
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 590 112, , fax. 525 590 112
    REGON: 92361628000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, którymi zarządza w imieniu Zarządu Powiatu Tucholskiego, Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi. Do zimowego utrzymania przewidziano 398,892 km dróg powiatowych, które przebiegają przez 6 gmin: Cekcyn, Gostycyn, Kęsowo, Lubiewo, Tucholę i Śliwice, z czego 2,2 km występuje na terenie miasta Tuchola oraz ścieżki rowerowe: Rudzki Most - Tuchola - Świt, Tuchółka – Siciny - Kęsowo, Kęsowo – Wieszczyce, Bysławek -Bysław, Śliwice – Lińsk, Gostycyn – Piła. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90620000 – 9 Usługi odśnieżania 90630000 – 2 Usługi usuwania oblodzeń 90611000 – 3 Usługi sprzątania ulic 3. Zamawiający, na potrzeby zimowego utrzymania dróg potrzebuje: 1) PIASKARKI: a) Nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 9 m3 i pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64 wraz z obsługą – szt. 3, b) Nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 m3 i pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64 wraz z obsługą – szt. 3, c) Nośnik z piaskarką rezerwowy na wypadek awarii pozostałego sprzętu – 1 szt. Sprzęt będzie używany do usuwania śniegu i śliskości zimowej na drogach powiatowych; 2) PŁUGI: Nośnik z napędem na wszystkie osie (4x4 lub 6x6) i pługiem typu średniego – 2 szt. wraz z obsługą. Sprzęt będzie używany do usuwania śniegu na drogach powiatowych; 3) SPRZĘT SPECJALNY: a) samochód samowyładowczy 6 – 12 Mg – 4 szt.; b) samochód samowyładowczy powyżej 12 Mg – 4 szt.; c) Koparka kołowa (łyżka od 0,8 m³ do 1 m³) – 2 szt.; d) Ładowarka (łyżka 1 m³ do 3 m³) – 2 szt.; e) Równiarka – 2 szt.; f) Koparko – ładowarka – 2 szt. g) Lekki ciągnik z osprzętem (pług i rozsypywarka mieszanki) do utrzymania ścieżek rowerowych i chodników – 1 szt. h) Zamiatarka uliczna – 2 szt. Wykonawca dostarcza sprzęt wraz z obsługą. Sprzęt będzie używany do usuwania zalegającego śniegu i lodu z dróg powiatowych oraz sprzątania po akcji zimowej. 4. WYMAGANIA DLA SPRZĘTU: Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy, którymi będzie świadczył usługę zimowego utrzymania dróg w system monitoringu i lokalizacji GPS zapewniający możliwość lokalizacji pojazdu w terenie podczas prowadzenia akcji oraz przeglądanie historii tras na minimalny okres 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu (w siedzibie Zamawiającego) dostęp do portalu internetowego poprzez przeglądarkę internetową np. Internet Chrome lub Firefox oraz aktualne hasła do systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS wykorzystywanych w realizacji zamówienia. Pojazdy wyposażone w GPS powinny być oznakowane tak, aby Zamawiający mógł zidentyfikować w systemie monitorowania GPS poszczególne pojazdy. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości pracy systemu monitoringu, a w przypadku jego awarii uruchomienia systemu zastępczego w ciągu 6 godzin. 1) Wymagania dotyczące sprzętu do usuwania śliskości zimowej. Rozsypywarki (piaskarki, solarki) środków chemicznych i materiałów uszorstniających muszą zapewniać płynną regulację ilości rozsypywanych środków do usuwania śliskości zimowej oraz równomierny wydatek jednostkowy (g/m²), bez względu na prędkość ruchu piaskarki. Piaskarki powinny mieć możliwości zmiany szerokości (symetrycznie i asymetrycznie) rozsypywania podczas jazdy, a także mogą być dodatkowo wyposażone w zbiorniki na solankę. Sprzęt musi mieć zamontowane kraty na skrzyniach do materiału, w celu zabezpieczenia przed dostaniem się do zasobnika zbrylonej mieszanki. Sprzęt musi być również wyposażony w taśmy gumowe ze zabierakami zapewniającymi równomierne podawanie mieszanki do leja zasypowego. Sprzęt używany do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym”. Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, np. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Za posiadanie odpowiednich uprawnień operatora sprzętu odpowiada dostawca sprzętu. Zamawiający może dokonać sprawdzenia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby uczestniczące w akcji zimowej. Dostawca sprzętu musi zapewnić wymianę obsługi w razie przedłużania się akcji zimowej, aby czas pracy kierowcy był zgodny z obowiązującymi przepisami. Przed rozpoczęciem pracy operator ma obowiązek dokonania sprawdzenia stanu technicznego nośnika i sprzętu, a w czasie pracy powinien: a) wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzenia nośnika, b) obserwować w sposób ciągły sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, c) przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego. Wszelkie uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg oraz obsługiwanego sprzętu należy niezwłocznie usunąć i zgłosić dyżurnemu. 2) Wymagania dotyczące sprzętu do odśnieżania. Nośnikami pługów odśnieżnych mogą być samochody ciężarowe z napędem na wszystkie koła. Układ napędowy nośnika powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów, przy pełnym obciążeniu silnika. Ponadto, podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. Nośniki sprzętu muszą być wyposażone w łańcuchy przeciwśnieżne, liny holownicze i łopaty. Konstrukcja płyty czołowej (czołownicy) oraz jej mocowania muszą być dostatecznie sztywne. Połączenie pługa z nośnikiem powinno umożliwiać regulację wysokości ostrza lemiesza nad powierzchnią jezdni. Konstrukcja czołownicy powinna umożliwiać szybki montaż i demontaż zespołu do odśnieżania. Odkładnice powinny być wykonane z blachy stalowej lub tworzywa sztucznego o dostatecznej wytrzymałości i elastyczności. W zależności od pracy, jaką mają wykonywać, lemiesze powinny być wykonane z gumy lub tworzywa sztucznego. Niedopuszczalne jest używanie w codziennej eksploatacji lemieszy stalowych. O konieczności wymiany lemieszy decyduje Zamawiający, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do posiadania zapasu lemieszy gumowych w celu ich szybkiej wymiany. Podstawienie sprzętu z nadmiernie zużytym lemieszem każdorazowo traktowane będzie, jako nie zrealizowanie zamówienia. Do zrywania naboju śnieżnego można używać specjalnych lemieszy wykonanych z bardzo twardej stali odpornej na ścieranie. Za każdym razem do takiej pracy wymagana jest indywidualna zgoda kierującego akcją zimową. Sprzęt używany do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym”. Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, np. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Za posiadanie odpowiednich uprawnień operatora sprzętu odpowiada dostawca sprzętu. Zamawiający może dokonać sprawdzenia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby uczestniczące w akcji zimowej. Dostawca sprzętu musi zapewnić wymianę obsługi w razie przedłużania się akcji zimowej, aby czas pracy kierowcy był zgodny z obowiązującymi przepisami. Przed rozpoczęciem pracy operator ma obowiązek dokonać sprawdzenia stanu technicznego nośnika i sprzętu, a w czasie pracy powinien: a) wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzenia nośnika, b) obserwować w sposób ciągły sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, c) przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego. Wszelkie uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg oraz obsługiwanego sprzętu należy niezwłocznie usunąć i zgłosić dyżurnemu 5. WYMAGANIA AKCJI ZIMOWEJ: 1) Zamawiający dysponować będzie sprzętem i obsługą zgodnie ze swoimi potrzebami, dotyczącymi zimowego utrzymania dróg powiatowych. 2) Operator sprzętu w czasie akcji zimowej otrzymuje polecenia tylko i wyłącznie od dyżurnego Zamawiającego. 3) Prowadzenie akcji zimowej: a) Całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg powiatowych kieruje Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, zwany Zamawiającym. b) Prowadzenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg będzie odbywać się według standardów uchwalonych przez Zarząd Powiatu Tucholskiego oraz potrzeb Zamawiającego. c) Kierowanie akcją zimową odbywa się z siedziby Zamawiającego przy ul. Przemysłowej 6 w Tucholi. d) Zamawiający wyznaczy imiennie osoby tzw. dyżurnych do kierowania akcją zimową. Dyżurny do kontaktów z operatorami sprzętu używać będzie telefonu o nr 696 050 438. e) Dyżurny podejmuje decyzje dotyczące: zakresu usług zimowego utrzymania potrzebnych do wykonania na drogach powiatowych, czasu trwania dyżuru operatorów sprzętu, ilości potrzebnego materiału, wezwania do pracy i odwoływania z pracy Wykonawcy, ilości potrzebnego sprzętu i czasu jego pracy, kontroli jakości wykonanej pracy przez Wykonawcę. f) Wykonawca może być wzywany do wykonywania usług z zakresu zimowego utrzymania dróg telefonicznie od godziny 000 do godziny 2400 przez dyżurnego, wyznaczonego przez Zamawiającego do kierowania akcją zimową. g) Maksymalny czas rozpoczęcia akcji przez Wykonawcę (czas przystąpienia do realizacji usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) wynosi 1,5 godziny, liczony od momentu wezwania telefonicznego przez dyżurnego. h) Zamawiający zapewnia materiał do zwalczania śliskości zimowej na drogach powiatowych. i) Na terenie miejscowości zabrania się wykonywania zadań z zakresu akcji zimowej w sposób uniemożliwiający lub utrudniający korzystanie z chodników (nie wolno zasypywać śniegiem chodników). j) Wykonawca dostarcza sprzęt do zwalczania śliskości i do odśnieżania oraz sprzęt specjalny wraz z obsługą do siedziby Zamawiającego na wezwanie telefoniczne dyżurnego. k) Operatorzy sprzętu, wyznaczeni do akcji zimowej muszą zgłosić się do dyżurnego przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu. l) Przed rozpoczęciem pracy operator sprzętu zgłasza się do dyżurnego, w wyznaczonym czasie, po szczegółowe wytyczne, dotyczące akcji zimowej. m) Dyżurny określa zadanie: - pełnienie dyżuru – czas dyżuru będzie liczony od momentu stawienia się operatora sprzętu na bazie ZDP u dyżurnego do momentu odwołania dyżuru lub wyjazdu na drogę, - wyjazd na drogę – czas pracy sprzętu rozpoczyna się od momentu opuszczenia bazy ZDP przez pojazd skierowany do akcji zimowej. n) W określonych sytuacjach pogodowych zamawiający może zamówić pełnienie dyżuru przez operatorów sprzętu pod telefonem [ustala się, że za taki dyżur obciążenie wynosić będzie 50% stawki za dyżur określonej w ofercie]. Dyżur pod telefonem trwa do czasu wezwania do pełnienia dyżuru na bazie ZDP, jednak nie dłużej niż 3 godziny poczynając od godziny określonej jak jego początek. o) Każdy z operatorów musi posiadać sprawny telefon komórkowy. Operator zgłoszony do obsługi sprzętu na dany dzień ma obowiązek być dostępny pod telefonem przez całą dobę. p) W przypadku wystąpienia awarii sprzętu podczas wykonywania usług z zakresu zimowego utrzymania dróg, operator musi niezwłocznie powiadomić o tym dyżurnego. W tym momencie, czas pracy tego sprzętu zostanie przerwany, aż do chwili usunięcia awarii lub podstawienia innego, sprawnego sprzętu o podobnych parametrach. Ponowne przystąpienie do wykonywania powierzonych zadań również musi być zgłoszone dyżurnemu. Niezgłoszenie awarii sprzętu dyżurnemu, pociągnie za sobą naliczenie kar. q) W ekstremalnych warunkach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracę sprzętu przez całą dobę, co związane jest z zapewnieniem niezbędnej liczby operatorów, których praca obwarowana jest przepisami o czasie pracy kierowców. r) Dokumentowanie pracy operatorów i sprzętu odbywać się będzie na drukach dostarczonych przez Wykonawcę. s) W bardzo sprzyjających warunkach atmosferycznych lub innych uzasadnionych okolicznościach istnieje możliwość czasowego zwolnienia sprzętu z gotowości do akcji zimowej, ale tylko po uzyskaniu zgody dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi. 4) Zakres kontroli Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad przebiegiem i jakością robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Zakres kontroli obejmie: ilość rozsypywanych środków, miejsca sypania, szerokość i długość sypania, miejsca odśnieżania, szerokość odśnieżania, grubość warstwy pozostawionego na jezdni śniegu, czas wykonania zadania. 6. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą; b) zapewnienie osób z odpowiednimi kwalifikacjami do obsługi sprzętu; c) zgłoszenie Zamawiającemu podwykonawców; d) terminowe stawianie się na wezwanie Zamawiającego; e) terminowe wykonanie zadań związanych z akcją zimową; f) terminowe usunięcie wad, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego; g) sprawdzanie w okresach przestojowych działania sprzętu (uruchamianie pojazdów). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. operatorów pojazdów i sprzętu budowlanego. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, o których mowa w pkt 2 będą na czas wykonywania przez nich usług zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 4) W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać: informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, a także datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, pokój nr 1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego S.A. 22 1560 0013 2343 8687 7000 0002. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 4) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach