Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania

Powiat Brzeziński ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8741111, 8743164 , fax. 046 8741111
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeziński
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111
    REGON: 75073171100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania: zadanie nr 1- drogi: (gmina Dmosin): nr 5101E Głowno - Kołacin o dł. 11,65 km, nr 2936E Nagawki - Nadolna- Kotulin o dł. 6,75 km, nr 2937E Tadzin - Wola Cyrusowa - Dmosin o dł. 10,33 km, nr 2935E Dmosin -Trzcianka o dł. 6,47 km, nr 1150E Dmosin -Szczecin -Niesułków o dł. 6,72 km, nr 1320E Słupia - Krosnowa -Podłęcze o dł. 3,005 km, nr 2933E Lipce -Teresin o dł.0,8km, nr 5103E Kołacin - Jeżów o dł. 8,66 km , łączna długość - 54,385 km, zadanie nr 2- drogi:(miasto Brzeziny i gmina Brzeziny) nr 2912E ul. Rejtana - ul. Małczewska - Andrespol o dł. 8,38 km, nr 5100E ul.Strykowska - Sierżnia o dł. 7,0 km, nr 2913E Gałkówek Kol.-Jordanów - Nowosolna o dł. 5.74 km, nr 2938E Przecław - Wągry o dł. 5,9 km, nr 2917E Brzeziny -Tworzyjanki odł.2,75 km, nr 2911E Brzeziny- Kurowice o dł. 2,1 km, o łącznej długości - 31,87 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki. 1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w danym terminie. 3. Dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia, tzn. posiadają lub maja zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, użyczenie lub inny sposób ) do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w ilościach podanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej : piaskarki samochodowe lub ciągnikowe pługi samochodowe lub ciągnikowe lekkie i średnie pługi ciężkie lub sprzęt do odśnieżania dróg. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy wymagane są zobowiązania do współpracy. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie usługi , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 SIWZ )- dla każdego zadania 5. Wykaz sprzętu i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca (wg załączników Nr 5a, Nr 5b, SIWZ) - dla każdego zadania. Uwaga! Minimalna wymagana ilość sprzętu na każde zadanie określona została w pkt 3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca jest zobowiązany wykazać się co najmniej wymaganą ilością sprzętu na każde zadanie, nie należy w przypadku braku wymaganej ilości sprzętu obstawiać zadań, na które nie zapewni się pracy sprzętu. 6. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (wg załącznika nr 6 SIWZ). 7. Oświadczenie o zobowiązaniu do współpracy przy realizacji zamówienia przez podwykonawców (wg załącznika Nr 7 SIWZ) - dla każdego zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach