Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych ulic miejskich na terenie miejscowości: Biała, Głogówek, Prudnik w roku 2010

Starostwo Powiatowe w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Tadeusza Kościuszki 76
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4381 700 , fax. 077 4381 701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Prudniku
    ul. Tadeusza Kościuszki 76 76
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4381 700, fax. 077 4381 701
    REGON: 53142102900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych ulic miejskich na terenie miejscowości: Biała, Głogówek, Prudnik w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie miast Biała, Głogówek, Prudnik polegające na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości wraz z dostawą załadunkiem materiałów uszorstniających w okresie zimowego utrzymania w roku 2010. Zakres zimowego utrzymania dróg (ulic miejskich) obejmuje: - mechaniczne odśnieżnie jezdni na całej szerokości ze śniegu i lodu, - ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników ze śniegu i lodu na całej szerokości, - posypywanie ulic i chodników materiałami uszorstniącymi. Harmonogram i wykaz ulic do zimowego utrzymania określają załącznik nr 1 i 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1. Posiadają sprzęt do zimowego utrzymania dróg w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi w tym: - minimum 1 pług średni (boczny) z piaskarką na samochodzie Jelcz, Star lub podobny - minimum 1 pług na nośniku typu ciągnik, - sprzęt załadunkowy do mieszanki solno-piaskowej 2. dostarczą na potrzeby zimowego utrzymania dróg odpowiednie ilości środków uszorstniajacych tj. mieszanki solno-piaskowej o stężeniu 20%. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach