Przetargi.pl
Dostawa używanego ciągnika zrywkowego LKT 81 Turbo oraz kompatybilnej zgarniarki do gałęzi

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363241
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik
    ul. Dąbrowskiego 34 34
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363241
    REGON: 53055891500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasykatowice/prudnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego ciągnika zrywkowego LKT 81 Turbo oraz kompatybilnej zgarniarki do gałęzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa a) używanego ciągnika zrywkowego LKT 81 Turbo spełniającego następujące wymogi: - rok produkcji - z przedziału 2001-2004 - ciągnik musi być kompletny i złożony z oryginalnych części przewidzianych dla tego typu ciągnika, - ciągnik musi bezwypadkowy, bez korozji, w całości zakonserwowany i pomalowany w kolorze ciągnika fabrycznego, - ciągnik musi mieć wymienione na nowe następujące podzespoły: * instalacja elektryczna, * akumulatory, * opony, * układ chłodzenia, * pompy olejowe z instalacją hydrauliczną, * filtry oleju wszystkich rodzajów, * chłodnica oleju silnikowego, * chłodnica oleju hydraulicznego, * silnik olejowy, * rozdzielacze olejowe, * wszystkie połączenia czopowe, * wały pędne z przegubami krzyżakowymi, * orbitrol układu kierowniczego, - wszystkie pozostałe części muszą być zregenerowane b) zgarniarki do gałęzi kompatybilnej z mocowaniem na ciągniku LKT 81 Turbo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - 3500,00 zł słownie złotych trzy tysiące pięćset 00/100 dla części nr 1 - 300,00 zł słownie złotych trzysta 00/100 dla części nr 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : BZWBK S.A. I O/Prudnik 45 10902226 0000000574010913 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - udokumentowane oświadczeniem wykonawcy; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - udokumentowane oświadczeniem wykonawcy; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - udokumentowane oświadczeniem wykonawcy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami) wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami) wg wzoru z załącznika nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia tenże wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), - oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne (wg wzoru z załącznika nr 4 do SIWZ); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w tym punkcie składa oświadczenie potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu poświadczenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: - oświadczenie wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: - oświadczenie wg załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji; Wykonawca zobowiązany jest ponadto załączyć do oferty następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. katowice.lasy.gov.pl/prudnik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną