Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2017 r.

Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, ul. Lokalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 297 602 621
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
    ul. Lokalna 2
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 297 602 621
    REGON: 55067093800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2017 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Utrzymanie przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami. Zmniejszenie śliskości dróg powiatowych poprzez posypywanie środkami chemicznymi i materiałami uszorstniającymi. Zamówienie dotyczy obszaru Powiatu Ostrołęckiego w podziale na Obwody Drogowo – Mostowe . Mapa terenu stanowi załącznik do SIWZ. Łączna długość dróg do utrzymania wynosi 543,039 km, w tym dla: Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych będących w utrzymaniu Obwodu Drogowo – Mostowy w Kadzidle – 328,407 km Zadanie Nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych będących w utrzymaniu Obwodu Drogowo – Mostowy w Myszyńcu – 214,632 km Wykaz dróg powiatowych wyznaczonych do posypywania i odśnieżania dla każdego z zadań zawiera plan operacyjny – Zimowe Utrzymanie Dróg Powiatu Ostrołęckiego) w załączeniu do SIWZ. Wykonawca będzie realizował prace wg poleceń wydawanych w formie telefonicznej na poszczególne prace z ustaleniem terminu ich wykonania. 3. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. Z 2005 r. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 2) Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3) Wykonawca musi dysponować służbami dyżurnymi - całodobowo, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg oraz musi zapewnić łączność telefoniczną z jednostkami sprzętowymi. 4) Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonanie robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze pracy osoby świadczące pracę związaną wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę do kierowania pojazdami - solarkami. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część I - Zadanie Nr 1 – 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych ) Część II - Zadanie Nr 2 – 1000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Ostrołęckiego administrowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce w sezonie zimowym 2017 r. Część ……. Zadanie Nr …………………………………………………………………………………………….. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach