Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2019/2020

Zarząd Dróg Powiatowych w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 157 047 , fax. 523 157 047
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Mogilnie
    ul. M. Konopnickiej 20
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 157 047, fax. 523 157 047
    REGON: 92365448000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-mogilno.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Mogilno, zgodnie ze standardami zimowego utrzymania podanymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST). 2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem z podziałem na 4 części: Część 1 – świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na dł. 108 km wg. wykazu w SIWZ Część 2 – świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na dł. 45 km wg. wykazu w SIWZ Część 3 – świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na dł. 100 km wg. wykazu w SIWZ Część 4 – świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na dł. 141 km wg. wykazu w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY wg załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ; 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach