Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU SULĘCIŃSKIEGO Zadanie : Część I - Rejon I - gmina Sulęcin Część II - Rejon II -gmina Krzeszyce i Słońsk Część III -Rejon III-gmina Torzym

Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7555243 do 46 , fax. 095 7555557
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557
    REGON: 21046690200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsulecinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU SULĘCIŃSKIEGO Zadanie : Część I - Rejon I - gmina Sulęcin Część II - Rejon II -gmina Krzeszyce i Słońsk Część III -Rejon III-gmina Torzym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Powiecie Sulęcińskim wg określonych standardów, zapewniając przy tym własny sprzęt, mieszankę piaskowo-solną oraz odpowiednią ilość osób zdolnych wykonać zadanie. Wykaz dróg oraz opis standardów utrzymania stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia , c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg zał. druku ) tj. - Pojazd (samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy), - Pług odśnieżny zawieszany z przodu (do sam. ciężarowego lub ciągnika rolniczego), - Piaskarka (samochodowa lub ciągnikowa). - Ładowarka UWAGA: W przypadku wyboru przez Wykonawcę dwóch części odpowiednio należy wykazać się dysponowaniem dwoma jednostkami z wyjątkiem ładowarki. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - 1 osobą do obsługi piaskarki, - 1 osobą do utrzymania dyżurów. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg zał. druku), 2. Wypełniony formularz cenowy część I, II i III do wyboru (wg zał. druku), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy [wg zał. druku ]; 5. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (y) do reprezentacji) 6. Wykaz osób (wg zał. druku). 7. Wykaz telefonów 8. Wykaz sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach