Przetargi.pl
Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-074 Zielona Góra, ul. Kasprowicza 3/5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4575600 , fax. 068 4575604
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
    ul. Kasprowicza 3/5 3/5
    65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4575600, fax. 068 4575604
    REGON: 97118185700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy hali garażowej i warsztatów (etap II) w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze. W ramach dokończenia budowy hali garażowej i warsztatów należy wykonać wykończenie dachu hali garażowej i warsztatów obejmujące:izolację pokrycia dachu hali i warsztatów o pow. 1.109,82 m2, świetliki aluminiowe o łącznej powierzchni 64,54 m2 oraz roboty wykończeniowe części warsztatowej hali garażowej obejmujące: ścianki działowe o powierzchni 66,80 m3, stolarkę okienną - 13,5 m2 i drzwiową - 24,33 m2, posadzki z płytek kamionkowych o powierzchni 106,15 m2, tynki oraz malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjna akrylową - powierzchni 1.213,6 m2, instalację elektryczną wewnętrzną silnoprądową, w tym: ułożenie przewodów instalacji oświetleniowej i siłowej, montaż tablicy rozdzielczej, montaż osprzętu elektrycznego instalacji oświetleniowej i siłowej, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wodociągową, wentylacje mechaniczną oraz instalację sprężonego powietrza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161128
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zadanie, które obejmowało wykonanie ścian budynku, tynków, posadzek, malowanie ścian i lub sufitów, wewnętrznej instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej i lub wentylacji mechanicznej o łącznej wartości tych robót co najmniej 300.000 zł brutto. - dysponują lub będą dysponować na stanowisko kierownika budowy, osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia, będącą aktualnie członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują lub będą dysponować osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji, urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia, będącą aktualnie członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują lub będą dysponować osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia, będącą aktualnie członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych stanowisk, jeżeli którakolwiek z przewidzianych do realizacji zamówienia osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego kwalifikacje. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 9.1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 9.1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach