Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz wojewódzkich, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, w sezonie zimowym 2022/2023

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713921278 , fax. 713921278
  • Data zamieszczenia: 2023-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE
    ul. Kamienna 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 713921278, fax. 713921278
    REGON: 020820957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz wojewódzkich, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, w sezonie zimowym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, w sezonie zimowym 2022/2023 – od daty zawarcia umowy do 31 marca 2023 r., polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych i wojewódzkich, poprzez odśnieżanie pługami oraz zmniejszaniu i likwidowaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i materiałami uszorstniającymi.1) Sektor A1:Długość dróg objętych usługą – 70,00 km (DP) + 16,13 km (DW) = 86,13 kmZamawiający przyjmuje następujące ilości kilometrów i godzin pracy sprzętu przez jeden sezon zimowy, które posłużą do obliczenia wartości zamówienia:dla dróg wojewódzkich:odśnieżanie i posypywanie - 100 km;odśnieżanie - 225 km;posypywanie - 200 km;patrolowanie - 10 km;praca ładowarki o poj. Łyżki 2,5 m3 – 5 h;dla dróg powiatowych:odśnieżanie i posypywanie - 100 km;odśnieżanie - 300 km;posypywanie - 200 km;patrolowanie - 50 km;praca ładowarki o poj. Łyżki 2,5 m3 - 25 h;Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, w sezonie zimowym 2022/2023 – od daty zawarcia umowy do 31 marca 2023 r., polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych i wojewódzkich, poprzez odśnieżanie pługami oraz zmniejszaniu i likwidowaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i materiałami uszorstniającymi. Sektor A2:Długość dróg objętych usługą – 80,30 km (DP) + 23,95 km (DW) = 104,25 kmZamawiający przyjmuje następujące ilości kilometrów i godzin pracy sprzętu przez jeden sezon zimowy, które posłużą do obliczenia wartości zamówienia:dla dróg wojewódzkich:odśnieżanie i posypywanie - 150 km;odśnieżanie - 200 km;posypywanie - 150 km;patrolowanie - 10 km;praca ładowarki o poj. Łyżki 2,5 m3 – 5 h;dla dróg powiatowych:odśnieżanie i posypywanie - 150 km;odśnieżanie - 300 km;posypywanie - 200 km;patrolowanie - 70 km;praca ładowarki o poj. Łyżki 2,5 m3 - 20 hPrzedmiotem zamówienia są prace obejmujące zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, w sezonie zimowym 2022/2023 – od daty zawarcia umowy do 31 marca 2023 r., polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych i wojewódzkich, poprzez odśnieżanie pługami oraz zmniejszaniu i likwidowaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i materiałami uszorstniającymi. 3) Sektor B1Długość dróg objętych usługą – 72,45 km (DP) + 6,84 km (DW) = 79,29 kmZamawiający przyjmuje następujące ilości kilometrów i godzin pracy sprzętu przez jeden sezon zimowy, które posłużą do obliczenia wartości zamówienia:dla dróg wojewódzkich:odśnieżanie i posypywanie - 60 km;odśnieżanie - 150 km;posypywanie - 90 km;patrolowanie - 10 km;praca ładowarki o poj. Łyżki 2,5 m3 - 5 h;dla dróg powiatowych:odśnieżanie i posypywanie - 250 km;odśnieżanie - 400 km;posypywanie - 350 km;patrolowanie - 70 km;praca ładowarki o poj. Łyżki 2,5 m3 - 30 h;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości:Dla części nr 1 –2900,00 złDla części nr 2 – 2500,00 złDla części nr 3 – 3000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy PZP.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie 78 9588 0004 0000 1296 2000 0020, z adnotacją : „Wadium-PZD.272.2.1.2023.JS Zimowe utrzymanie dróg 2022/2023” (potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:• odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli:Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:dla zadania nr 1 – 100 000,00 zł;dla zadania nr 2 – 100 000,00 zł;dla zadania nr 3 – 150 000,00 zł;W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę stanowiącą sumę kwot gwarancyjnych, określonych dla każdego z zadań.Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:• wykaże, że dysponuje następującymi jednostkami sprzętowymi:Zadanie nr 1 - sektor A1:- 2 pługopiaskarki (nośnik osprzętu - samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy);- 1 ładowarkę o pojemności łyżki 2,5 m3.UWAGA: wymagana łączność telefoniczna z wszystkimi pojazdamiZadanie nr 2 – Sektor A2:- 2 pługopiaskarki (nośnik osprzętu - samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy);- 1 ładowarkę o pojemności łyżki 2,5 m3.UWAGA: wymagana łączność telefoniczna z wszystkimi pojazdamiZadanie nr 3 – Sektor B1:- 2 pługopiaskarki (nośnik osprzętu - samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy);- 1 ładowarkę o pojemności łyżki 2,5 m3.UWAGA: wymagana łączność telefoniczna z wszystkimi pojazdamiW przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi wykazać, że posiada łączną ilość sprzętu wymaganego dla każdego z zadań, z wyłączeniem ładowarki.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje bazą sprzętowo – materiałową w promieniu do 50 km od Strzelina z czynną linią telefoniczną oraz dostępem do Internetu.• dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.:- Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dla każdej części zamówienia minimum 2 osoby pełniące całodobowo zadania służb dyżurnych, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg, oraz że dysponuje minimum 4 osobami obsługującymi wymagane jednostki sprzętowe.Zamawiający dopuszcza, aby osoby pełniące całodobowo zadania służb dyżurnych były jednocześnie osobami obsługującymi wymagane jednostki sprzętoweW przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać, że posiada łączną ilość osób zdolnych do wykonania zamówienia wymaganych dla każdej części.• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:Wykonawca winien wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonuje co najmniej dwie usługi zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda, z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dla każdej części wykonanie odpowiednio dwóch lub trzech usług o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda lub odpowiednio usługę o wartości co najmniej 100.000,00 zł lub 150.000,00 zł;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach