Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2016/2017”.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. Brokowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 457 162 , fax. 296 457 162
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Brokowska 37
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 457 162, fax. 296 457 162
    REGON: 55067092100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2016/2017”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2016/2017”. 1.Zimowe utrzymanie obejmować będzie odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na drogach powiatowych, na długości 193 km oraz zwalczanie gołoledzi na drogach powiatowych na długości 153 km ( szczegółowy wykaz dróg określa załącznik nr 7 do SIWZ ). 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z zasadami należytego wykonania przedmiotu umowy: tj. zapewnienie przejezdności całą szerokością nawierzchni, ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez: odśnieżanie dróg, miejsc postojowych, zatok autobusowych itp. 3.Przystąpienie do odśnieżania powinno nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli czasu i zakresu pracy sprzętu używanego do wykonania zadania. 5.Wykonawca, który wygra przetarg jest zobowiązany w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. Sprzęt winien posiadać właściwe oznakowanie tj. powinien być wyposażony w urządzenie wysyłające żółte sygnały błyskowe, umieszczone na nośniku i piaskarce. 6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 7.Zakres pracy będzie w zależności od potrzeb określany przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie zatwierdzenie efektywnego czasu pracy przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia stanowi całość zadania do realizacji. 8.Dojazd sprzętu do i z miejsca wskazanej pracy przez Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający określa maksymalny czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego do zwalczania śliskości i odśnieżania – 90 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach