Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021, w tym: 1) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 pługiem ciężkim dwustronnym ". 2) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 przy pomocy pługa wirnikowego". 3) „Zimowe utrzymanie 39 km dróg powiatowych na terenie Gminy Bałtów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego.” 4) „Zimowe utrzymanie 68 km dróg powiatowych na terenie Gminy Ćmielów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego." 5) „Zimowe utrzymanie 77,8 km dróg powiatowych na terenie Gminy Waśniów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego." 6) „Zimowe utrzymanie 61,13 km dróg powiatowych na terenie Gminy Kunów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego”

Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
    ul. Iłżecka 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021, w tym: 1) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 pługiem ciężkim dwustronnym ". 2) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 przy pomocy pługa wirnikowego". 3) „Zimowe utrzymanie 39 km dróg powiatowych na terenie Gminy Bałtów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego.” 4) „Zimowe utrzymanie 68 km dróg powiatowych na terenie Gminy Ćmielów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego." 5) „Zimowe utrzymanie 77,8 km dróg powiatowych na terenie Gminy Waśniów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego." 6) „Zimowe utrzymanie 61,13 km dróg powiatowych na terenie Gminy Kunów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 polegające na uprzątnięciu ze śniegu i gołoledzi jezdni przy pomocy różnego rodzaju sprzętu drogowego. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rozbiciu na następujące zadania: 1) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 pługiem ciężkim dwustronnym ". 2) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2020/2021 przy pomocy pługa wirnikowego". 3) „Zimowe utrzymanie 39 km dróg powiatowych na terenie Gminy Bałtów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego.” 4) „Zimowe utrzymanie 68 km dróg powiatowych na terenie Gminy Ćmielów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego." 5) „Zimowe utrzymanie 77,8 km dróg powiatowych na terenie Gminy Waśniów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego." 6) „Zimowe utrzymanie 61,13 km dróg powiatowych na terenie Gminy Kunów w sezonie 2020/2021 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego” Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wyżej wymienionych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określają Wzory Umów, które stanowią załączniki Nr 7a i 7b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Zadanie 1 – 300,00zł, Zadanie 2 – 300,00zł, Zadanie 3 – 1.000,00zł, Zadanie 4 – 1.500,00zł, Zadanie 5 – 2.000,00zł, Zadanie 6 – 1.500,00zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) W pieniądzu. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św., Bank Spółdzielczy Nr 78 8507 0004 2001 0047 5042 0003 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty załączyć należy ponadto: 1) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, w przypadku formy wpłaty innej niż w pieniądzu, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach