Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, Nowogródzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 419 580, , fax. 897 419 590
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg
Nowogródzka 1
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 419 580, , fax. 897 419 590
REGON: 51075108800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mrągowskiego w sezonie 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu mrągowskiego obejmujący gminy: Mrągowo, Piecki, Sorkwity, Mikołajki w sezonie zimowym 2020/2021. Usługa polega na odśnieżaniu i posypywaniu materiałami uszorstniającymi. Usługa zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu mrągowskiego zostaje podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 – zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Mikołajki ( wyszczególnienie dróg objętych zadaniem znajduje się w SIWZ Zamawiającego). Zadanie nr 2 – zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Mrągowo, Piecki, Sorkwity oraz na terenie Gminy Mikołajki droga powiatowa nr 1751N Zalec-Jora Wielka-Baranowo na odcinku w km od 4+776 do 15+055. 1.2 Usługa zimowego utrzymania polegać będzie na odśnieżaniu oraz posypywaniu materiałami uszorstniającymi. Zakres usług oraz szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w formularzach cenowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Służyć to będzie do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia przy składaniu ofert. Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu i czas pracy sprzętu. Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. 1.3 Zamawiający dostarczy własny materiał (piasek i mieszankę), a usługi będą wykonywane sprzętem Zamawiającego oraz sprzętem własnym Wykonawcy ( wymagania sprzętowe zostały określone dla poszczególnych zadań oddzielnie w pkt V.2.3). 1.4 Wykonawca winien we własnym zakresie zabezpieczyć sprzęt do załadunku materiału oraz miejsce jego składowania. 1.5 Wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z poleceniami osoby koordynującej akcję zimowego utrzymania – pracownika PZD w Mrągowie. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu, a Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymagane w SIWZ jednostki sprzętowe. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na wezwanie Zamawiającego jednostki sprzętowe nie później niż w ciągu 90 minut od momentu uzyskania informacji. Miejsce podstawienia sprzętu wyznacza Zamawiający, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o momencie podstawienia jednostek sprzętowych we wskazanym miejscu. 1.7 Wykonawca wyposaży jednostki sprzętowe (ciągniki ) w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu - zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest również wyposażyć kierowców w telefon komórkowy, a ich numery podać Zamawiającemu. 1.9 Do obowiązków Wykonawcy należy przekazywanie Zamawiającemu każdorazowo informacji o stanie nawierzchni drogi. 1.10 Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 1.11 Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ilościowo-asortymentowy ( za godzinę pracy sprzętu). Zapłata za wykonanie usługi będzie naliczana od momentu podstawienia sprzętu w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego ( dyżurnego wyznaczonego do koordynacji akcją zimowego utrzymania). Zgodnie z obowiązującymi przepisami usługi odśnieżania objęte są 8 % stawką VAT-u PKWiU 90.0030-00.20 1.12 Wykonawca zobowiązany jest do podania godzin odśnieżania zgodnie z załączonym formularzem cenowym ( dla poszczególnego zadania). 1.13 Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur wraz z dołączonymi kartami drogowymi potwierdzonymi przez Zamawiającego z podziałem na jednostki sprzętowe. 1.14 Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy, kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 1.15 Zamawiający działając stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) usuwanie śniegu z ulic i dróg powiatowych 2) zwalczanie śliskości zimowej na ulicach i drogach powiatowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy i cenowy podpisany przez Wykonawcę. 2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - jeżeli dotyczy. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2024
Dodano: 2023-12-15 - Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w I półroczu 2024 r.
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie jezdni ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2023 2024
Dodano: 2023-11-10 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie miasta i gminy Biskupiec
Dodano: 2023-11-10 - Wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-07 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-10-18