Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2009/2010

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 716 21 96 , fax. (085) 716 29 23
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Słowackiego 5a 5a
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. (085) 716 21 96, fax. (085) 716 29 23
    REGON: 05066665100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2009/2010. Łączna długość dróg wynosi 476 km 2/ W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację taką należy umieścić w załączniku nr 4 do SIWZ (Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 5/ dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia nw. potencjału technicznego dla poszczególnych części zamówienia: Zadanie nr 1 samochód ciężarowy ładowność od 6 t do 10t z piaskarką + pług boczny - min. 3 szt. (wymaga się aby wykonawca posiadał osprzęt piaskarkę min 2 szt. Zamawiający może użyczyć 3 szt. pługów bocznych), samochód ciężarowy ładowność powyżej 10 t z pługiem bocznym lub czołowym - min. 5 szt. (wymaga się aby wykonawca posiadał osprzęt : pług czołowy 3 szt., pług boczny 3 szt. Zamawiający może użyczyć pług czołowy szt. 2 ) równiarka - min. 1 szt. , ciągnik gąsienicowy min. 100 kM - min. 1 szt., koparko - ładowarka z pługiem czołowym - min. 1 szt., koparko - ładowarka z pługiem wieloczynnościowym (czołowy, boczny prawo i lewostronny) - min. 1 szt., ładowarka - min. 1 szt. Zadanie nr 2 ładowarka - min. 1 szt. , ciągnik z rozrzutnikiem rolniczym RCW-3 + pług boczny - min. 1 szt., 6/udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi zimowego utrzymania dróg na kwotę: Część 1 : co najmniej 150 000,00 zł brutto , Część 2: co najmniej 6 000,00 zł brutto każde. 7/ zapewnią podstawienie sprzętu na każde wezwanie zamawiającego , w ciągu 1 godziny od chwili wezwania. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 4 do SIWZ , 3/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, 4/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ, 5/ oświadczenie o zapewnieniu podstawienia sprzętu na każde wezwanie zamawiającego w ciągu 1 godziny od chwili wezwania - załącznik nr 5 do SIWZ , 6/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie sprzętu wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 7/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8/ w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.pl zakładka przetargi, odnośnik SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach