Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 05065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie miasta Bielsk Podlaski. 2.Wykaz ulic miejskich o nawierzchni: 1)bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016r. o łącznej powierzchni 293 353 m2 (załącznik Nr 1) 2)bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016r. - pierwsza kolejność utrzymania o łącznej powierzchni 90 439 m2 (załącznik Nr 1A) 3)betonowej do zimowego utrzymania za pomocą piaskarek i pługów w 2016r. o łącznej długości 10.478 mb (załączniki Nr 2) 4)betonowej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016r. - pierwsza kolejność odśnieżania o długości 1.322 mb (załącznik Nr 2A) 5)gruntowej do zimowego utrzymania za pomocą pługów o łącznej długości w 2016r. - 17.272 mb (załącznik Nr 3). 3.Przewidywane przez Zamawiającego ilości zamówienia do wykonania w 2016r. 1)Posypanie ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 10g/m2 - 586706m2. 2)Posypanie ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2 - 1705334m2. 3)Posypanie ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2 - 580262m2. 4)Posypanie ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2 wraz z odśnieżaniem - 614514m2. 5)Posypanie ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2 wraz z odśnieżaniem - 871293m2. 6)Dyżur operatora solarki na bazie zakładu Wykonawcy - 178godz. 7)Dyżur domowy operatora solarki - 52godz. 8)Praca piaskarki - 48godz. 9)Praca pojazdu z pługiem - 21godz. 10)Praca równiarki - 15godz. 11)Praca spychacza - 10godz. 12)Praca pługa wirnikowego - 5godz. 13)Praca koparki przy wywozie śniegu - 24godz. 14)Praca ładowarki przy wywozie śniegu - 8godz. 15)Praca wywrotki przy wywozie śniegu - 24godz. 16)Praca pracownika fizycznego przy wywozie śniegu - 24godz. 17) 3% mieszanka piaskowo-solna - 100ton. Podane przez Zamawiającego w tabeli informacje mają charakter prognozy i nie są wiążące do ustalenia wynagrodzenia. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego 1)Zamawiający oraz Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia powołają koordynatorów akcji zimowej 2)Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej ,,bazą,, Wykonawcy lub dyżurów domowych) 3)Stężenie solanki będzie uzgadniane na bieżąco przez koordynatorów akcji zimowej 4)Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia i wykonania reklamacji w ciągu 36 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty - max 3pkt. za kryterium pozacenowe, tj. ,,termin rozpatrzenia i wykonania reklamacji,, jeżeli w formularzu ofertowym wskaże ,,termin rozpatrzenia i wykonania reklamacji,, krótszy niż wymagany, a mianowicie w ciągu 24 godz. włącznie od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 5)Drogi bitumiczne powinny być utrzymane wg standardu polegającego na tym, że śliskość zimowa powinna być zlikwidowana na całej szerokości jezdni, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak skrzyżowania dróg oraz podjazdy. Po ustaniu opadów luźny śnieg może pozostawać na drodze do 2 godzin. 6)Jednorazowe całkowite spryskanie solanką zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny. 7)Likwidacja gołoledzi 3% mieszanką piaskowo-solną na ulicach następować będzie po uzgodnieniach na bieżąco przez koordynatorów akcji. 8)Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki - dlatego też prędkość robocza pługów śnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20 km/godz. 9)W wypadku wystąpienia bardzo obfitych opadów śniegu, będzie on wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane. 10)Usunięcie śniegu sprzętem spychającym na zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny od ustania opadów. 11)Po wstępnym odśnieżeniu należy niezwłocznie przystąpić do tzw. ,,doczyszczania,, parkingów, zatok oraz zaułków miejskich usytuowanych w pasach drogowych ulic. Odpłużany śnieg powinien być gromadzony w postaci wałów przy krawężnikach na szerokości nie przekraczającej 10% szerokości jezdni. 12)Odbiór ilości i jakości wykonanego zakresu robót odbywać się będzie protokolarnie comiesięcznym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic. 13)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu (np. faxem) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy zimowego utrzymania. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych. 14)W przypadku wykonywania usługi przez dany pojazd, który kończy pracę następnego dnia, w karcie drogowej należy wyodrębnić sumę przepracowanych godzin z każdego dnia. Niezatwierdzone zestawienie dzienne nie może być uwzględnione w zestawieniu miesięcznym. 15)Wykonawca wyliczy (w załączniku nr 1 do formularza ofertowego - zał. Nr 4 do SIWZ) na podstawie przewidywanych przez Zamawiającego ilości zamówienia do wykonania w 2016r, oraz zaoferowanych cen jednostkowych łączne szacunkowe wynagrodzenie brutto. Wyliczone przez Wykonawcę szacunkowe wynagrodzenie nie będzie wiążące do ustalenia faktycznego wynagrodzenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę. Szacunkowe wynagrodzenie posłuży Zamawiającemu do ustalenia wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16)Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w: a)wysokości 10% wynagrodzenia za dany miesiąc wykonania przedmiotu umowy w przypadku rażących zaniedbań lub niewłaściwego wykonania przez Wykonawcę usługi, b)wysokości 1% wynagrodzenia za dany miesiąc wykonania przedmiotu umowy w przypadku każdorazowego nie dotrzymania zadeklarowanego w ofercie terminu rozpatrzenia i wykonania reklamacji, c)za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 20% całkowitego szacunkowego wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy określonego, zadeklarowanego w ofercie. 17)Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic, wynikające z ich niewłaściwego utrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b)wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Urzędu Miasta Bielsk Podlaski przy ul. Kopernika 1 przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a)wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 41 8063 0001 0070 0706 5699 0006 z dopiskiem: Wadium w przetargu pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku, b)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta przy ul. Kopernika 1 w pok. Nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3.Formy wniesienia wadium. 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 2)W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XVIII pkt.7 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust.3 pkt.1 lit.b-e) musi być wystawione na Miasto Bielsk Podlaski Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela) o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemne wezwanie do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 6.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7 pkt.2 nin. rozdziału. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zatrzymanie wadium. 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Inne postanowienia dotyczące wadium. 1)Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art.46 ust.3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.6 pkt.1 nin. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rozpatrzenia i wykonania reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach