Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie 2017/2018

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56300 Milicz, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 840 704 , fax. 713 840 704
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38
    56300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 840 704, fax. 713 840 704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Milickiego– sezon 2017/2018. 2. Zimowe utrzymanie dróg zwane dalej „ZUD” – są to roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg, mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi – śliskość zimowa i opady śniegu. 3. Do zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym postępowaniem zalicza się: a) usuwanie śniegu z dróg i ulic, utrzymanie przejezdności dróg, b) zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających. 4. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / i operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu. 5. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg musi być sprawny - 100% gotowości do pracy przy ZUD. Zamawiający definiuje „sprawność sprzętu” następująco: - na pojazdach muszą być zamontowane piaskarki wraz z pługami, - obsada kierowców/operatorów na każdy pojazd/sprzęt: minimum 2 kierowców/operatorów na każdy pojazd/sprzęt (do oferty należy przedstawić wykaz kierowców), - pojazd wraz z osprzętem (piaskarka i pług) musi być sprawny, gotowość sprzętu do pracy będzie oceniona: sprawny – 100%, nie sprawny – 0%, - „sprawność sprzętu” zostanie stwierdzona przez Zamawiającego protokołem z przeglądu gotowości sprzętu do pracy sporządzonym po dokonaniu przez Zamawiającego oceny pracy sprzętu w terenie, wizja terenowa zostanie przeprowadzona w terminie do dnia 20.10.2017 roku. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3. Wymagane jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający może wyposażyć w urządzenia GPS sprzęt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego działania urządzeń GPS dostarczonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonywał z należytą starannością prace przy zimowym utrzymaniu dróg przez jeden okres zimowy, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie telefoniczne, potwierdzone następne w formie pisemnej na karcie pracy sprzęt wraz z ich obsługą na wskazaną godzinę, lecz nie później niż w ciągu 1 godz. od wezwania. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykonywania usług zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Milickiego w sezonie 2017/2018) zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. VI.5 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach