Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, ul. Gostyńska 38
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5127418 , fax. 065 5117490
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie
ul. Gostyńska 38 38
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 5127418, fax. 065 5117490
REGON: 41111181000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kościańskiego sezon 2009/2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kościańskiego w sezonie zimowym 2009/2010. Wykaz dróg do posypywania i odśnieżania z podziałem na części oraz wszelkie szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości, dla zad.1- 145,00 zł, zad 2.- 195,00 zł, zad.3- 185,00 zł, zad.4 - 215,00 zł, zad.5 - 75,00 zł, zad.6- 105,00 zł, zad.7- 140,00 zł,zad.8 - 95,00 zł, zad.9- 80,00 zł, zad.10- 860,00 zł, zad.11- 30,00 zł, zad.12- 115,00 zł, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Kościanie - Bank Spółdzielczy Kościan r-k nr 54 8666 0004 0108 6147 2000 0003, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824) - poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika, głównego wykonawcę, wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty dla zad.1- 145,00 zł, zad 2.- 195,00 zł, zad.3- 185,00 zł, zad.4 - 215,00 zł, zad.5 - 75,00 zł, zad.6- 105,00 zł, zad.7- 140,00 zł, zad.8 - 95,00 zł, zad.9- 80,00 zł, zad.10- 860,00 zł, zad.11- 30,00 zł, zad.12- 115,00 zł, w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub poświadczona kopia). Zamawiający uznaje za prawidłowy termin wniesienia wadium datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wskazane warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną ocenione na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, zgodne z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3. 2.wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada Wykonawca - przy założeniu, że minimum sprzętowe wymagane przez Zamawiającego przy zadaniach 5,6,7,8,9, - ciągnik, wg załącznika nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 44, art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przewidzianego zadania,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatkoscian.wokiss.pl/bip.php?pid=11111534
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem samojezdnej frezarki drogowej do asfaltu o szerokości frezowania min. 0,5 m i głębokości frezowania min. 0,1 m do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności i samochodem samowyładowczym do transportu frezowanego materiału do siedziby Zamawiającego w ilości 40 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-03-24 - Wynajem samojezdnego walca drogowego stalowo - gumowego z wibracją o ciężarze całkowitym powyżej 10 ton do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 80 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-03-08 - Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie
Dodano: 2016-02-11 - Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Biskupicach
Dodano: 2016-02-11 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kościańskiego sezon 2015/2016
Dodano: 2015-10-09 - Wynajem samojezdnej frezarki drogowej do asfaltu o szerokości frezowania min. 0,5 m i głębokości frezowania min. 0,1 m do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności i samochodem samowyładowczym do transportu frezowanego materiału do siedziby Zamawiającego w ilości 150 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku
Dodano: 2015-01-08 - Wynajem samojezdnego walca drogowego stalowo - gumowego z wibracją o ciężarze całkowitym powyżej 10 ton do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 100 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku
Dodano: 2015-01-07 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kościańskiego sezon 2014/2015
Dodano: 2014-10-01 - Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie
Dodano: 2014-05-21 - Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlec
Dodano: 2014-03-20