Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, Plac Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w poszczególnych rejonach powiatu kaliskiego (rejonie północnym, rejonie centralnym, rejonie południowym), z których każdy jest niezależną częścią zamówienia, usługi zimowego utrzymania dróg. W każdym rejonie zakres usługi polega na: 1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu koordynatorowi do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności rozpoczęcia akcji czynnej. 2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności jej rozpoczęcia. 3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii (określonej przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg) posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą zwilżoną solanką na drogach powiatowych w sezonie 2017/2018 w poszczególnych rejonach o następujących długościach: rejon północny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 164,30 km do odśnieżania w tym 46,67 km odcinków dróg do posypywania, rejon centralny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 139,90 km do odśnieżania w tym 51,88 km odcinków dróg do posypywania, rejon południowy obejmujący sieć dróg o łącznej długości 127,3 km do odśnieżania w tym 41,34 km odcinków dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2017/2018" stanowiącym załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy. Plan zimowego utrzymania dróg, ustala maksymalną ilości kilometrów dróg dla posypywania i odśnieżania w danym rejonie. Faktyczną ilość kilometrów, w ramach limitu do posypywania i odśnieżania, każdorazowo podaje koordynator do spraw zimowego utrzymania dróg, zlecając uruchomienie „Akcji zimowej”. 4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Jednostkowa ilość mieszanki użytej na m2 nawierzchni powinna zapewnić skuteczną likwidację śliskości - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 740, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 2600, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 5) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość - orientacyjna ilość kilometrów w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 830, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 2200, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 6) w czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 660, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 2000, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 7) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 8) na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przekazywać raporty wygenerowane z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu. 9) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego, do godz. 8:30, (np. faksem lub e-mailem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru (załącznik nr 16). Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 10) Do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa zwilżona solanką, 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70 % suchej soli drogowej oraz mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m. 2. W celu wykonania przedmiotu umowy (zawartej dla każdego rejonu oddzielnie), Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami ciężarowymi, koparko-ładowarkami i równiarką. 3. W terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, że wskazane osoby wykonujące czynności określone w pkt. 2 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Wykaz powinien zawierać conajmniej imiona i nazwiska pracowników, liczbę tych osób, informacje dotyczące rodzaju umowy o pracę i zakresu wykonywanych czynności. 4. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy. 2) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy. 3) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa ppkt. 2, zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę a oddelegowaną do wykonywania pracy w zakresie wskazanych czynności, 4) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 90620000-9, 90630000-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg wybranego formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. Formularz cenowy z cenami netto za wykonanie usługi w poszczególnych pozycjach i ogólną wartością usługi stanowiącą cenę zamówienia dla porównania ofert. Wykonawca sporządzi formularz cenowy ściśle wg załącznika nr 1 lub nr 2 lub nr 3 do Siwz przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów usługi w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych usług. Oferowane ceny jednostkowe zastosowane w formularzu cenowym będą zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z poszczególnych pozycji formularza cenowego oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnej kalkulacji. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XVI pkt 10 SIWZ . Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. XI pkt 3 ppkt 1 SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP - Załącznik nr 10-12 do Siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach