Gmina Niechanowo ogłasza przetarg
- Adres: 62220 Niechanowo, ul. Różana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 429 49 26 , fax. 614 272 127
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechanowo
ul. Różana 1
62220 Niechanowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 429 49 26, fax. 614 272 127
REGON: 63125941300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.niechanowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa uszkodzonych obiektów po wichurze z dnia 11 sierpnia 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. W przypadku pierwszej części zamówienia: naprawy dachu budynku w m. Nowa Wieś Niechanowska stanowiącego budynek mieszkalny oraz częściowo świetlicę wiejską. Naprawa polegać będzie na wymianie istniejącego pokrycia dachowego z płyt bitumicznych na pokrycie z blachy dachowej dachówkopodobnej. 1.2. W drugiej części zamówienia: naprawy dachu budynku Biblioteki Publicznej w Niechanowie poprzez miejscową wymianę istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z dachówki ceramicznej ( typu karpiówka) 1.3. W trzeciej części zamówienia: naprawy istniejącej a uszkodzonej na skutek wywróconych drzew i wyrwanych korzeni nawierzchni drogowej drogi gminnej – ul. Sosnowa w Cielimowie poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych o średniej grubości 3 cm z uprzednim wyrównaniem podbudowy oraz wyprofilowaniem pobocza. Wspólne wymagania dla wszystkich części: Zabezpieczenie robót i oznakowanie zgodnie z przepisami BHP i kodeksem drogowym. W przypadku naprawy dachów zabezpieczenie pomieszczeń przed działaniem warunków atmosferycznymi w trakcie prowadzonych robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych robót i za ich zgodność ze sztuka budowlaną oraz instrukcjami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Szczegóły zawiera przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( jezeli dotyczy) 2.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 3. Formularz oferty 4.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną