Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego w 2015 roku obejmujące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Rakoniewicka 40/5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 4446385 , fax. (061) 4448696
  • Data zamieszczenia: 2014-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Wlkp.
    ul. Rakoniewicka 40/5 40/5
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 4446385, fax. (061) 4448696
    REGON: 63128086700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrodzisk.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego w 2015 roku obejmujące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego w 2015 roku obejmujące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, podzielone na cztery zadania (części), tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na: a) drogach powiatowych na terenie Gminy Granowo i Kamieniec (część 1), b) drogach powiatowych na terenie Gminy Wielichowo i Rakoniewice (część 2), c) drogach powiatowych na terenie Gminy Grodzisk Wielkopolski (część 3), oraz d) odśnieżanie dróg powiatowych sprzętem specjalistycznym na terenie powiatu grodziskiego (część 4) 2. Zakres usługi odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej: a) odśnieżanie zgodnie ze standardami ZUD określanymi przez Zamawiającego według aktualnych potrzeb, b) usuwanie śliskości zimowej zgodnie ze standardami ZUD określanymi przez Zamawiającego według aktualnych potrzeb. 3. Zakres usługi odśnieżanie sprzętem specjalistycznym: a) usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu, b) poszerzanie odśnieżanych odcinków dróg, c) usuwanie naboju śnieżnego, czyli nieusuniętej zlodowaciałej lub ubitej warstwy śniegu o znacznej grubości, powstałego po intensywnych opadach śniegu. 4. Z uwagi na charakter usług jako powtarzających się okresowo zakres zamówienia określono ilościowo wg kilometrów i roboczo-godzin (w zależności od sprzętu) na podstawie danych z poprzednich lat. Podana ilość jest wartością prognozowaną, uzależnioną od bieżących potrzeb oraz warunków atmosferycznych w danym roku i nie stanowi wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie zlecone i wykonane usługi. Zamawiający gwarantuje wykonanie minimalnego zakresu usług w ilości 50% przewidywanego zamówienia i zakłada możliwość zwiększenia zakresu usług do 20% przewidywanego zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby reakcja Wykonawcy od zgłoszenia konieczności wyjazdu do rozpoczęcia prac w wymaganej lokalizacji nie była dłuższa niż 2,0 godz. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie Dyżurnego z Powiatowego Zarządu Dróg dotyczące sprzętu pomocniczego (ciężkiego) musi być niezwłoczna i również nie może przekroczyć 2,0 godz. (od zgłoszenia do rozpoczęcia prac w wyznaczonej lokalizacji). 6. Zamawiający ma możliwość użyczenia Wykonawcom sprzętu własnego z podziałem na zadania tj. zadanie 1 - 1 piaskarka, 2 pługi; zadanie 2 - 1 piaskarka, 1 pług; zadanie 3 - 2 pługi. W sytuacji użyczenia sprzętu własności PZD Wykonawca zobowiązany jest do dbałości o utrzymanie jego sprawności, wykonywania napraw do kwoty 5.000 zł łącznie w danym roku, a także do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z jego eksploatacją. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dbałości o pełną sprawność sprzętu własnego i ponosi wszelkie koszty związane z jego eksploatacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgrodzisk.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach