Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rząśnik w sezonie 2022 – 2023”.

POWIAT WYSZKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 59 35
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WYSZKOWSKI
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 59 35
    REGON: 550668829
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rząśnik w sezonie 2022 – 2023”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rząśnik o całkowitej długości 47,754 km wraz z chodnikami i ścieżkami pieszo-rowerowymi o całkowitej długości 17,87 km w okresie od 15.10.2022r. do 15.04.2023r. Zadanie obejmuje wykonanie prac na wskazanych odcinkach dróg administrowanych przez Zarząd Powiatu Wyszkowskiego na terenie Gminy Rząśnik, w zakresie: odśnieżanie jezdni, poboczy, zatok i parkingów oraz usuwanie błota pośniegowego - wg standardów: załącznik nr 9 do SWZ, zwalczanie śliskości na jezdniach, zatokach i parkingach poprzez posypywanie mieszanką uszorstniającą miejsc wyznaczonych – wg załącznika nr 10 do SWZ, odśnieżanie chodników i ścieżek pieszo-rowerowych oraz usuwanie błota pośniegowego - wg standardów: załącznik nr 11 do SWZ, zwalczanie śliskości na chodnikach i ścieżkach pieszo-rowerowych poprzez posypywanie mieszanką uszorstniającą miejsc wyznaczonych – wg załącznika nr 11 do SWZ, wywóz śniegu z dróg na odległość do 5 km– wyłącznie na polecenie Zamawiającego!. jednokrotne omiecenie jezdni, zatok, parkingów, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych – na koniec sezonu w miejscowościach: Ochudno, Porządzie, Rząśnik, Bielino, Nowy Lubiel, Nowe Wielątki, Komorowo, Dąbrowa;Wykaz poszczególnych prac z podanymi szacunkowymi ich ilościami do wykonania w okresie realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - „FORMULARZ CENOWY”.Zamawiający:1) zobowiązuje się wypłacić Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie rzeczywiście wykonanej ilości prac i cen jednostkowych określonych w Formularzu Cenowym Wykonawcy – z zastrzeżeniem uwag zamieszczonych w Formularzu Cenowym;2) zapewnia środki finansowe na utrzymanie gotowości Wykonawcy do zimowego utrzymania dróg w wysokości ryczałtowej: 8.333,33 netto za każdy pełny miesiąc kalendarzowy.Wykonawca:1) uwzględni koszt omiecenia jezdni, zatok, parkingów, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych – na koniec sezonu, w Formularzu Cenowym: w cenach jednostkowych pozycji obejmujących zwalczanie śliskości. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 8 do SWZ. 3. Wykaz dróg wyznaczonych do odśnieżania zawiera załącznik nr 9 do SWZ. 4. Wykaz miejsc do posypywania mieszanką solno-piaskową na drogach zawiera załącznik nr 10 do SWZ. 5. Wykaz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych wyznaczonych do posypywania i odśnieżania zawiera załącznik nr 11 do SWZ. 6. Zasady odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach powiatowych w sezonie 2022-2023 zawiera załącznik nr 12 do SWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy,2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).3) Wykonawca musi dysponować służbami dyżurnymi – całodobowo, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg oraz musi zapewnić łączność telefoniczną z jednostkami sprzętowymi.4) Wykonawca, który Wykonywać będzie zamówienie zobowiązany jest w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg.6) Wykonawca powinien w okresie wykonywania umowy dysponować bazą sprzętowo – materiałową w promieniu do 50 km od siedziby Powiatu Wyszkowskiego z czynnym połączeniem telefonicznym i mailowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PBS w Wyszkowie numer rachunku 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: „Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków”- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę dokumentu, wg formuły spełnia – nie spełnia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg obejmującą jeden sezon o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku, gdy usługi, wskazane w wykazie usług zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w tym punkcie.b) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. minimum:- 1 osoba pełniąca zadania służby dyżurnej – całodobowo, która będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg,- 4 osoby posiadających stosowne uprawnienia do obsługi wymaganych jednostek sprzętowych.c) dysponuje lub będzie dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:- koparko-ładowarka lub inny sprzęt o podobnych parametrach z napędem na wszystkie koła o mocy minimalnej 80 KM – 1 szt.,- samochód ciężarowy odpowiedni dla przedmiotowych usług- 1 szt.,- pług (średni) z nośnikiem do odśnieżania – 1 szt.,- pług (ciężki) z nośnikiem odśnieżania – 1 szt.,- ciągnik z pługiem min. 80 KM – 1 szt.,- urządzenia do odśnieżania chodników o mocy do 30 KM – 2 szt., lub zasób ludzi wyposażonych w łopaty, zgarniacze śniegu (w przypadku odśnieżania ręcznego występuje konieczność ustawienie pojemników z piaskiem)- solarko - piaskarki – 1 szt.,- nośniki pługów i solarko - piaskarek z napędem wskazanym w specyfikacji technicznej.Są to wymagania minimalne, które podczas wystąpienia ciężkich warunków pogodowych przy ciągłej pracy ludzi i sprzętu zapewnią przejezdność dróg.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach