Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2015-2016

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2015-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu jeleniogórskiego na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2015-2016. 2. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg w szczególności polega na: 1) oczyszczaniu ze śniegu oraz błota pośniegowego nawierzchni wyznaczonych dróg powiatowych i obiektów mostowych położonych w granicach administracyjnych gminy Podgórzyn; 2) zwalczaniu śliskości na drogach do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność wyznaczonych odcinków dróg powiatowych i obiektów mostowych w granicach administracyjnych gminy Podgórzyn, przy pomocy materiałów szorstkich i środków chemicznych, 3) sprzątaniu zanieczyszczeń pozimowych na zakończenie sezonu zimowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne dotyczące sposobu realizacji usługi zostały określone w Specyfikacji technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych, stanowiącej Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykaz odcinków dróg powiatowych i obiektów mostowych na terenie gminy Podgórzy, podlegających zimowemu utrzymaniu dróg, zostały określone w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Realizacja zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2015-2016). 5. Wykonawca odpowiada za teren, na którym realizowana będzie usługa, a także bezpieczeństwo podczas wykonywania zamówienia przez pełny okres obowiązywania umowy. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody, wypadki i kolizje drogowe, a także inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem wykonywanych prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których będzie prowadzone zimowe utrzymanie, od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). 8. Wykonawca musi dysponować bazą materiałowo-sprzętową położoną w takiej odległości od granic administracyjnych gminy Podgórzyn, aby zapewnić terminową realizację zamówienia, bez opóźnień wynikających z konieczności dojazdu w wymaganym czasie do miejsca świadczenia usługi. 9. Usługa musi być realizowana przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 2 godziny licząc od momentu uzyskania informacji o potrzebie interwencji. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, stad Wykonawca, który zaoferuje krótszy termin realizacji, zobowiązany będzie do realizacji usługi w tym terminie - traktowanym jako maksymalny czas reakcji. 10. Informację, o której mowa w ust. 9, Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego, dyspozytora Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze oraz funkcjonariusza Policji. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizytacji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaniechanie przez Wykonawcę przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa powyżej, następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2015.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach