Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2012-2013

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6473290 , fax. 075 6473293
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Sudecka 38 38
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6473290, fax. 075 6473293
    REGON: 23082656100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy zgodny specyfikacją istotnych warunków zamówienia i specyfikacją techniczną a w szczególności: 1.1 Oczyszczanie ze śniegu oraz błota pośniegowego z nawierzchni wyznaczonych dróg powiatowych i obiektów mostowych położonych w granicach administracyjnych gminy Podgórzyn. 1.2 Zwalczanie śliskości drogi do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność wyznaczonych odcinków dróg powiatowych i obiektów mostowych w granicach administracyjnych gminy Podgórzyn, przy pomocy materiałów szorstkich i środków chemicznych. 1.3 Sprzątanie zanieczyszczeń pozimowych na zakończenie akcji zimowej. 2. Wykonawca podejmuje działania natychmiast po wystąpieniu opadów śniegu, jak również po otrzymaniu informacji o śliskości tych dróg. 3. Informację może Wykonawca uzyskać od Zamawiającego, dyspozytora Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze, funkcjonariuszy Policji. 4. Czas na realizację usługi od momentu uzyskania informacji o potrzebie interwencji strony określają maksymalnie do 2 godzin. 5. O wykonaniu usługi w danym dniu, najpóźniej w dniu następnym Wykonawca informuje telefonicznie Zamawiającego określając zakres wykonanych prac oraz użyte środki. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł. słownie pięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1109
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach