Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Mysłakowice i Kowary w sezonach zimowych: 2013-2014 i 2014-2015.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-508 Jelenia Góra, ul. Podchorążych 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473290 , fax. 75 6473293
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Podchorążych 15 15
    58-508 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473290, fax. 75 6473293
    REGON: 23082656100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1109
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Mysłakowice i Kowary w sezonach zimowych: 2013-2014 i 2014-2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a. oczyszczanie ze śniegu oraz błota pośniegowego z nawierzchni dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych gminy Mysłakowice i Kowary; b. przeciwdziałanie i zwalczanie śliskości drogi do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność zleconych odcinków dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Mysłakowice i Kowary, przy pomocy materiałów szorstkich i środków chemicznych; c. sprzątanie zanieczyszczeń pozimowych na zakończenie akcji zimowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: na warunkach Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych określone w SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1109
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach