Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Władysława Łokietka 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY LUBIN W SEZONIE ZIMOWYM 2017/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lubin w sezonie zimowym 2017/2018. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) utrzymania należytej przejezdności 88,4 km dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie, b) likwidacji śliskości śniegowej oraz gołoledzi poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi, c) sprzątania piasku zalegającego na drogach po wykonanych przejazdach związanym z zimowym utrzymaniem dróg. Praca przy zimowym utrzymaniu dróg wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy. Wykonawca zapewnia obsługę sprzętu, zakup i transport materiałów uszorstniających do zud oraz miejsce, w którym materiały te będą składowane i będzie przygotowywana mieszanka piaskowo-solna. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek śledzenia warunków drogowych i zmian pogodowych oraz właściwego reagowania na nie. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: wzór umowy, Ogólne Specyfikacje Techniczne określające zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w poszczególnych standardach zimowego utrzymania dróg (zwanym „zud”). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania: - obsługa pojazdów ciężarowych/ciągników, wyposażonych w piaskarki i pługi odśnieżne, - obsługa ładowarki, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawce lub podwykonawcę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ – wzór umowy. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia. Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym, Wykonawca wyposaży pojazdy, którymi będzie realizował umowę w niezbędny sprzęt, tj. pługi i piaskarki, w system GPS monitorujący pracę sprzętu, którym będzie się posługiwał przy realizacji umowy, w zakresie: daty wykonania przejazdu, godzin pracy sprzętu, tras przejazdów, czasu dojazdu do drogi powiatowej i zakończenia prac na tych drogach, chwilowego położenia pojazdu, prędkości przejazdu. System powinien umożliwiać wydruk obrazujący powyższe dane, który będzie jednym z podstawowych dokumentów wymaganych podczas odbioru wykonywanej usługi. Powyższe wymagania wykonawca winien spełniać w całym okresie trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Polkowice w sezonie 2024/2025
Dodano: 2024-07-09 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-02-23 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych PW w podziale części: Część II: Usługi ładowarką kołową na bazie w ODM, związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych PW w 2024r.
Dodano: 2024-02-21 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Leśna w latach 2024-2025
Dodano: 2024-01-08 - Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-14 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Złotoryja
Dodano: 2023-12-07 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica
Dodano: 2023-11-23 - Utrzymanie letnie i zimowe drogi oznaczonej nr działki 143 obręb Włodowice
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 297 na terenie powiatu lwóweckiego w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-07 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-10-13