Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego, w roku 2011 Rejon V - Gmina Łapanów

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6128206 , fax. 014 6108481
  • Data zamieszczenia: 2010-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6128206, fax. 014 6108481
    REGON: 85166525500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego, w roku 2011 Rejon V - Gmina Łapanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego. Znaczna część dróg powiatowych na terenie Gmina Łapanów jest zlokalizowana w terenie pagórkowatym. Szczegółowy zakres dróg wraz z kolejnością ich odśnieżania został ujęty w załączniku: D do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności odśnieżania dróg w trakcie realizacji zamówienia. dyżur dobowy (dyżur bierny) - zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, kontrolowanie stanu dróg podczas ich objazdu; akcja dobowa (dyżur czynny) - w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (opady śniegu, mróz, mżawka, gołoledź) lub na wezwanie Zamawiającego, prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywaniem dróg, usuwaniem gołoledzi itp.; doba rozumiana jest jako czas od godz. 07:01 danego dnia do godz. 07:00 dnia następnego; dzień rozpoczęcia prowadzenia zimowego utrzymania wyznaczy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego z wyprzedzeniem 24h; upoważniony przedstawiciel Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Wiśniczu może zawiesić prowadzenie dyżurów dobowych. Zawieszenie i odwołanie zawieszenia dyżurów nastąpi z wyprzedzeniem 12h; w przypadku jednorazowego wyjazdu Wykonawcy w trakcie dyżuru dobowego (na wezwanie służb porządkowych np. policji lub koordynatora, w celu odśnieżania dróg, posypywania dróg, usuwania gołoledzi itp.). Zamawiający zażąda potwierdzenia wykonanych czynności przez wskazaną służbę porządkową i dopiero po otrzymaniu pozytywnej informacji uwzględni przeprowadzenie akcji dobowej; W przypadku o którym mowa w pkt 3.11 SIWZ, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu ? akcji dobowej, jeżeli poza jednorazowym wyjazdem nie prowadził dyżuru czynnego w danej dobie; Wykonawca następnego dnia roboczego zgłosi telefonicznie Zamawiającemu przeprowadzenie akcji dobowej oraz uzasadni konieczność wykonania prac w przypadku jednorazowego wyjazdu. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych w celu obserwacji stanu pogody i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni oraz poboczy i posypana na całej szerokości jezdni. Ciągła przejezdność dróg musi zostać zachowana. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych prace należy wykonać według załączonych standardów - załącznik C. Prawo odstąpienia od standardów określonych w załączniku C jest możliwe po uzyskaniu na piśmie zgody Zamawiającego. Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca usunie zalegające hałdy (dotyczy dróg o przekroju ulicznym i półulicznym). Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie z jezdni oraz chodników (dotyczy dróg o przekroju ulicznym i półulicznym). nadmiar materiału stosowanego do posypywania i uporządkuje obszar wykonywanych prac. Rozliczenie prac będzie następować miesięcznie jako suma liczby akcji x cena akcji dobowej i liczby dyżurów x cena dyżuru dobowego. Do posypywania dróg powiatowych mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). Wykonawca, w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany jest do utworzenia bazy (dotyczy Wykonawcy, który nie posiada wymaganej w pkt. 3.24 SIWZ bazy), na terenie której składowane będą materiały niezbędne do prowadzenia zimowego utrzymania dróg powiatowych oraz na terenie której będzie znajdował się sprzęt Wykonawcy, w gotowości do przeprowadzenia akcji czynnej. Baza ta będzie utworzona w miejscowości należącej do Gminy lub Gmin na terenie której będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg powiatowych lub na terenie innej miejscowości ale w odległości nie większej niż 10 km (w linii prostej) od granicy tej Gminy na terenie której będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg powiatowych. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu dowód utworzenia lub posiadania bazy, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Podczas trwania akcji dobowej, Zamawiający wymaga pracy, niezbędnych środków transportu, sprzętu i urządzeń do realizacji poszczególnych zadań, w ilości: Rejon nr 5 - piaskarka szt. 1, pług lemieszowy z nośnikiem - szt.1.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: Rejon V - 8 000,00 zł brutto najpóźniej do dnia otwarcia ofert . do godz.09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach