Przetargi.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY”

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeni 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego z podziałem na zadania. ZADANIA 1-2 1.3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania/zadanie z zastrzeżeniem, że Wykonawca dysponujący jednym pojazdem/ sprzętem wraz z obsługą może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie. 1.4. W ramach poszczególnych zadań, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania - obwodów / obwodu drogowego, a także do ograniczenia ilości godzin pracy oraz ilości godzin dyżuru, uzależnionych w szczególności od warunków atmosferycznych. 1.6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działania obwodu drogowego w Sycowie. Zimowe utrzymanie dróg – zwane dalej ZUD prowadzone będzie na drogach powiatowych i wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu - załącznik nr 9). Teren działania obwodu drogowego w Sycowie, ul. Kolejowa 17 - miasto i gmina Międzybórz - miasto i gmina Syców - gmina Twardogóra - gmina Dziadowa Kłoda Teren działania na drogach wojewódzkich - realizowane w ramach Porozumienia Odcinki dróg 448, 449 Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości dla zadań. 1.7. Każde z 2 zadań zostało podzielone na sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W SYCOWIE ZADANIE NR 1 150 godz praca Samochód ciężarowy z piaskarką o pojemności minimum 3,5 m3 , który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PJ-30 stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. ZADANIE NR 2 150 godz praca Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimum 5,0 m³, który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PDP stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. 1.8. W okresie zimowym, pełnione są dyżury: w podstawowym zakresie - od godz. 23.00 do godz. 15.00, w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych, zamieci i zawiei śnieżnych, wprowadzany jest dyżur całodobowy. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy). 1.10. Sprzęt używany do prowadzenia akcji ZUD na drogach wojewódzkich powinien być wyposażony w urządzenie GPS. 1.11.Wykonawca we własnym zakresie dokona przygotowania i montażu sprzętu przeznaczonego do realizacji zadania. 1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ. 1.13. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. 1.14. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ) jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.15. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 1.16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace. 1.17. Dopuszcza się, aby Wykonawca używał własnego sprzętu pługu i piaskarki lecz o parametrach nie gorszych niż sprzęty, którymi dysponuje Zamawiający. 1.18. Minimalny czas pracy sprzętu zatrudnionego przy ZUD wynosił będzie 3 godziny. 1.19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1.20. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej na podstawie przedstawionego zestawienia godzinowego pracy sprzętu. 1.21. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j.w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych. 1.22. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 1.23. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 1.24. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia. 1.25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.26. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 1.27. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz „zestawienie cenowe” - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r., poz. 700 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach