Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2013/2014

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. J. Dąbrowskiego 29c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6463750 , fax. 075 6462192
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. J. Dąbrowskiego 29c 29c
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6463750, fax. 075 6462192
    REGON: 23082738800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót : -utrzymanie w stałej gotowości technicznej nośników (samochodów) i osprzętu w okresie zawartej umowy, -likwidacja śliskości zimowej poprzez posypywanie wyznaczonych miejsc, -odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni, -koordynacja i wydawanie dyspozycji operatorowi sprzętu zimowego po uzgodnieniach z pracownikiem Powiatowego Zarządu Dróg upoważnionym przez dyrektora, -w razie awarii samochodu Zleceniobiorca niezwłocznie podstawi jednostkę zastępczą Sprzęt Wybrany oferent winien dysponować dwoma samochodami ciężarowymi do 15 t. oraz jednym w rezerwie, w razie awarii. Kierowca sprzętu wyjeżdżającego do prowadzenia robót zimowych musi posiadać sprawny środek łączności, pełny zbiornik paliwa, linkę holowniczą. Układ napędowy sprzętu powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów, przy pełnym obciążeniu silnika. W okresie eksploatacji sprzętu, Zleceniobiorca będzie ponosił wszelkie koszty związane z ich eksploatacją (paliwo, konserwacje, drobne remonty, itp.). Uwaga: Osprzęt do nośnika - samochodów, tj. piaskarki + pługi do zimowego utrzymania zapewnia Zleceniodawca, natomiast czołownice do pługów zapewnia Zleceniobiorca Ogólne wymagania dotyczące pracy sprzętu Zleceniodawca dostarczy Zleceniobiorcy sprawne piaskarki i pługi. Piaskarki i pługi montowane na sprzęcie stanowią własność Zleceniodawcy i zostaną przekazane Zleceniobiorcy protokołem zdawczo - odbiorczym na czas trwania umowy. Zleceniobiorca zapewni i dostosuje na własny koszt czołownice do zamontowania pługów. Zleceniobiorca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej. Zleceniobiorca zobowiązany jest podstawić na wezwanie jednostki transportowe na wyznaczoną godzinę, lecz nie później niż: -1 godzinę - gdy wezwanie przekazano w godzinach określonych dla pracy sprzętu oraz w czasie dyżuru domowego -3 godziny - gdy wezwanie przekazano w innych godzinach W razie powstania awarii lub innych istotnych przyczyn uniemożliwiających użycie objętych umową pojazdów lub sprzętu, Zleceniobiorca niezwłocznie powiadomi o tym Zleceniodawcę i podstawi jednostkę zastępczą. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność cywilną za skutki: niesprawność pojazdu, nie podstawienia w terminie wezwanego sprzętu, niezrealizowanie lub wadliwe wykonanie wyznaczonych zadań. Szczegółowy zakres prac, zadania, okresy zatrudnienia oraz dyżurów w domu ustala zleceniobiorca w porozumieniu z pracownikiem PZD. Kolejność posypywania i odśnieżania, długość dróg i czas pracy nośnika z piaskarką i pługiem określa pracownik PZD pełniący dyżur. W czasie występowania opadów śniegu zadaniem nośnika z piaskarką będzie również usuwanie śniegu z jezdni dróg. Przy intensywnych opadach śniegu dyżurny indywidualnie określa trasę odśnieżania i w związku z tym zakres robót oraz czas pracy może ulec zwiększeniu. Samochód posypujący wyznaczone miejsca ma obowiązek również patrolowego odśnieżania. Każdorazowo w przypadku wystąpienia odwilży ustala się dyżur domowy w ilości 4 godzin. Do czasu zatrudnienia zalicza się okres pracy, dyżuru oraz załadunku; nie zalicza się czasu dojazdu do siedziby PZD. Oznakowanie piaskarek i pługów (lampy błyskowe, sygnalizacyjne, lampy reflektorowe i obrysowe) Zleceniobiorca jest zobowiązany zakupić i zamontować we własnym zakresie. Za oznakowanie nośników i osprzętu oraz bezpieczeństwo wykonania zadań odpowiada Zleceniobiorca. Jazda powinna odbywać się prawą stroną jezdni. Niedopuszczalne jest prowadzenie pracy niezgodnie z obowiązującym kierunkiem ruchu. Żółte światła błyskowe oraz światła mijania sprzętu znajdującego się na drodze muszą być włączone. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za nieprzewidziane skutki wynikłe podczas prac. Przed przejazdami kolejowymi pług powinien zebrany śnieg zsunąć na pobocze, aby zapobiec nanoszeniu zwałów śniegu na nawierzchnie kolejową i międzytorze. Materiały Materiał do likwidacji śliskości zimowej (mieszanka piaskowo - solna i piasek) oraz załadunek zapewnia Zamawiający na placu przy siedzibie PZD w Lubaniu przy ul. Dąbrowskiego 29c. Za bezpieczeństwo na składowisku w czasie załadunku odpowiedzialny jest operator ładowarki. Odbiór robót Odbiór robót odbywać się będzie poprzez podpisanie przez Zleceniodawcę protokołu odbioru robót przy zimowym utrzymaniu dróg za przepracowany okres. Podstawa płatności Dyżur domowy ustala się w ilości 4 godz. dla nośnika. Stawka za godzinę dyżuru stanowić będzie 10% wartości stawki pracy sprzętu. Czas pracy kierowcy uzależniony jest od ilości przejechanych kilometrów. Podstawą płatności będzie cena jednostkowa skalkulowana przez Zleceniobiorcę dla danej pozycji kosztorysowej w zależności od zleconej i przepracowanej ilości km, których kalkulacja uwzględnia: -posypywanie wyznaczonych miejsc wraz z jednoczesnym usuwaniem śniegu w godz.: od godz. 400 - 800 i od godz.1500 - 1900. -przejazd samochodem na wyznaczone odcinki dróg - 40 km/h -praca - 25 km/h. Wyznaczone trasy mogą być korygowane przez pracownika PZD i mogą ulegać zmianie - zostać skrócone lub wydłużone. Przy obfitych opadach śniegu każdorazowo wydłużony czas pracy będzie uzgadniany z dyżurnym akcji zimowej Dodatkowe usługi nie zaakceptowanych przez pracownika PZD nie będą pokryte przez Zleceniodawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdluban.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach